ماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه صربستان

ماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه صربستان

ماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه بلگراد صربستان که به مسافران ایرانی اهانت کرند را در این بخش گرداوری نموده ایم که در ادامه اخبار داغ ایران و جهان مشاهده میکنید.

ماجرای لخت کردن زنان ایرانی

این روزها خبرهایی مبنی بر هتک حرمت مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد صربستان منتشر شده است که جنجال زیادی را به پا کرده است که در این بخش خبرهای جهان مشاهده میکنید.

ماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه صربستانماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه صربستان

سایت کیهان در این باره نوشته است که ماموران این فرودگاه بعد از ورود ایرانیها به داخل فرودگاه انها را دستگیر کرده و همه انها را در یک اتاق حبس کرده و سپس همه را در مقابل یکدیگر برهنه کرده اند تا آنها را بازرسی بدن قرار بدهند.

هتک حرمت ایرانیان در فرودگاه بلگراد

به گفته این سایت به نقل از شاهدان عینی آنها را در یک اتاق فلزی برده اند در حالی که هوا بسیار سرد بوده و سرمان به شدت انها را  آزار داده است.

این شرایط به گونه ای اسفناک بوده که برخی از مسافران قید سفر به این کشور را زده و به ایران بازگشتند.

این سایت همچنین افزوده است که این رفتار را فقط با ایرانیان نجام داده اند.

ماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه صربستان

در ادامه این ماجرا کیهان نوشت: بی‌مسئولیتی سفارت ایران در صربستان به عنوان ذی‌صلاح‌ترین مرجع برای پیگیری چنین هتک حرمتی محل ابهام و سؤال است چراکه تماس این افراد با سفارت ایران در صربستان نیز متأسفانه نتیجه‌ای در پی نداشته است و با بی‌اعتنایی مواجه شده است.

بنابر اظهارات شاهدان، شخصی که تلفن سفارت را جواب داده، در ابتدا خود را مستخدم سپس منشی و کارمند و… معرفی کرده و اعلام کرده که در این موضوع قادر به انجام اقدامی نیست!

پاسخگو نبودن سفارت ایران در صربستان

این افراد با ‌اشاره به ادعای لغو ویزای سفر به این کشور، خاطرنشان کردند که چنین موضوعی واقعیت نداشته و هر ایرانی به این کشور سفر کند، بازداشت می‌شود.

ماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه صربستانماجرای لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه صربستان

ضروری است وزارت امور خارجه کشورمان که تغییر شرایط بین‌المللی به نفع ایران و بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی را مطرح می‌کند،

بر اساس قوانین مربوطه در قبال این رفتار تبعیض‌آمیز و به دور از شأن انسانی ضمن احضار سفیر این کشور در ایران مراتب اعتراض خود را اعلام و بر توقف این روند تأکید ورزد.

گفتنی است، دفاع از حقوق مردم تنها رونمایی از حقوق شهروندی نیست بلکه این رویکرد باید در میدان عمل و واقعیت نیز در صیانت از شرافت و حیثیت مردم استمرار یابد.

منبع کیهان

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *