ماجرای به هم ریختن صف نماز برای فیلم گرفتن از نماینده‌ گرمسار

ماجرای به هم ریختن صف نماز برای فیلم گرفتن از نماینده‌ گرمسار

به هم ریختن صف نماز نمازگزاران نماز جمعه برای عکس گرفتن و فیلم گرفتن از نماینده‌ گرمسار و آرادان و جزیات و واکنش ها به این اقدام را در این صفحه ببنیید.

ماجرای به هم ریختن صف نماز برای فیلم گرفتن از نماینده‌ گرمسار

به هم ریختن صف نماز برای فیلم گرفتن از نماینده‌ گرمسار

ویدیویی در بعد از رسانه ها منتشر شده که گفته می شود نماینده مجلس گرمسار و آرادان برای عکس گرفتن در صفحه نمازگزاران نماز جمعه باعث شده که نظم صف را به هم بریزند تا عکاس بتواند از آقای نماینده در صف نماز جمعه در زاویه های خوبی عکس بگیرد و فیلمبرداری نماید.

در ویدیویی که منتشر شده عکاس به نمازگزاران صف اول تذکر می‌دهد که عقب بروند و فضا را برای عکاسی مهیا کنند این ویدیو بازتاب گسترده ای را در رسانه ها به همراه داشته است پایگاه خبری شهرخبر نوشت آقای نماینده باعث شد نماز صدها نفر باطل شود تا بتواند فیلم و عکس تبلیغاتی بگیرد آقای اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان میباشدو سرهنگ بازنشسته ناجا بوده و در دوره یازدهم به عنوان نماینده مجلس گرمسار آرادان انتخاب شده است او در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در گرمسار بود.

مطهری کادر افسری بازنشسته ناجا با درجه سرهنگ تمامی بوده و در مشاغلی مانند: فرمانده و جانشین نیروی انتظامی منطقه گرمسار، فرمانده قرارگاه ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده قرارگاه ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده گشت‌های انتظامی تهران بزرگ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، فرمانده یگان امداد (ویژه) تهران بزرگ تا زمان بازنشستگی از ناجا (۱۳۹۳) فعالیت کرده‌است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *