ماجرای بیتا دریاباری و سام رجبی که کارشان به دادگاه کشید

ماجرای بیتا دریاباری و سام رجبی که کارشان به دادگاه کشید بیتادرباری و همسر سابقش از تهمت های سیاسی که سام رجبی به آنها زده شکایت کرده و کارشان به دادگاه کشید.

ماجرای بیتا دریاباری و سام رجبی که به کارشان به دادگاه کشید

ماجرای بیتا دریاباری و سام رجبی

طبق شنیده ها در شبکه های اجتماعی سام رجبی در اظهاراتی بیتا دریاباری را متهم به حمایت از جمهوری اسلامی کرده است که در خارج از کشور به شناسایی ضدانقلاب ها میپردازد و آنها را تحت فشار قرار میدهد.

این اظهارات و ادعاها باعث شده که خانم دریاباری از او شکایت کند.

خانم بیتا دریاباری از کارآفرینان ایرانی بوده و همسرش شاهکار بینش پژوه از خواننده های مقیم خارج از کشور است.

همچنین ببینید:

اگر پیش از این نام «بیتا دریاباری» به دلیل ازدواج با امید کردستانی، مدیر اول و سابق گوگل و توییتر مطرح می شد، اما با وجود اینکه مدتی است از هم جدا شده اند، خانم دریاباری به دلیل فعالیت های مختلف مورد توجه قرار میگیرد نه به خاطر شخص دیگری یا ازدواج یا جدایی، بلکه به خاطر خودش که پس از اهدای 6.5 میلیون دلاری به دانشگاه استنفورد برای تحقیقات ایران، اخیراً 1.5 میلیون دلار به دانشگاه کالیفرنیا کمک کرد تا برای توسعه زبان و ادبیات فارسی کند هزینه کند. .

بر این پایه می توان گفت خانم دریاباری ۴۴ ساله بیش از هر شخصیت حقیقی دیگر در ایران و جهان برای توسعه زبان فارسی هزینه و کمک کرده است. اگر دو میلیون دلاری را که به بخش شاهنامه دانشکده پمبروک دانشگاه کمبریچ یاری رسانده نیز اضافه کنیم، مجموع این سه رقم سر به ۱۰٫۵ میلیون دلار می زند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *