ماجرای تنبیه دانش اموزان با شلنگ توسط معلم پرورشی و آسیب به چشم دانش اموز

ماجرای تنبیه دانش آموزان با شلنگ معلم پرورشی و آسیب به چشم دانش اموز

چشم یکی از دانش آموزان به نام “علی محمدزهی” در روستای پیام نصرت آباد شهرستان خاش پس از تنبیه با لوله توسط مربی پرورشی خونی شد، 20 درصد بینایی وی آسیب دید و اکنون به آب مروارید مبتلا شده است. علی دانش آموز کلاس چهارم به هموطن می گوید؛ معلم مستقیماً با لوله شلنگ سه ضربه به او زد. یکی روی دست، دومی روی سینه و سومی روی صورت.

ماجرای تنبیه دانش اموزان با شلنگ توسط معلم پرورشی و آسیب به چشم دانش اموز

ماجرای تنبیه دانش اموز با شلنگ توسط معلم پرورشی

اواسط هفته گذشته ماجرای اصابت چشم دانش آموز چهارم دبستان از مدرسه پیام نصرت آباد روستایی در 5 کیلومتری شهرستان خاش در سیستان و بلوچستان گزارش شد.

این خبر با انتشار عکس چشم و پلک آسیب دیده این دانش آموز 10 ساله رسانه ای شد. پدر این دانش آموز در همان ابتدا با اشاره به اینکه معلم مدرسه مستقیما با لوله به فرزندش ضربه می زند و سه روز بعد مدیر مدرسه که حتی عکس منتشر شده را ندیده بود به هموطنان گفت که این کار تنبیهی نیست و معلم به شوخی به علی محمدزهی دانش آموز ضربه زد و بر اثر سهل انگاری این دانش آموز شلینگ به صورت وی اصابت کرده است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل تنبیه بدنی و کتک زدن دانش آموزان با شلنگ در کرج

صحبت های دانش اموز

علی اما سخنان مدیر را رد می کند. او به خبرنگار می گوید که معلم مستقیماً به چشم او زده است: «معلم دنبال من آمد. روی سینه ام و یکی روی چشم چپم. بعد که دید چشمم درد می کند به من گفت برو چشمت را بشور. درست به چشمم زد. بعد از این ضربه چشمم به شدت درد گرفت و اشک سرازیر شد و بعد از آن معلم هیچ وقت نیامد تا ببیند چه اتفاقی برای چشم من افتاده است.

علی می گوید معلم های این مدرسه لوله ای در دست دارند، لوله ای بلند و بسیار ضخیم. این لوله هنوز در دست آنهاست. بچه ها را با این لوله می زنند. من قبلاً ضربه های زیادی خورده ام، اما تاکنون هیچ کس مانند او آسیب ندیده است.

اکنون خانواده علیدبه هموطنان می گویند که چشم چپ خونریزی کرده، 20 درصد بینایی آسیب دیده و آب مروارید ایجاد شده است. پدر همچنین به هموطن می گوید که به گفته چشم پزشکان 99 درصد احتمال عمل وجود دارد اما منتظرند تا خونریزی چشم قطع شود. پدر تاکنون جز ملاقات در بیمارستان اقدام قانونی و انتظامی انجام نداده و منتظر است تا وضعیت فرزندش مشخص شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *