ماجرای توهین زشت اولیانوف به کاربر ایرانی در تویتر +عکس

ماجرای توهین زشت اولیانوف به کاربر ایرانی در تویتر +عکس

توهین زشت اولیانوف به کاربر ایرانی در تویتر و عکسی از پاسخ زیر اولیانوف نماینده روسی به کاربران ایرانی را در این صفحه ببینید.

توهین زشت اولیانوف به کاربر ایرانی

اولیانوف در پاسخ به کاربر ایرانی که نوشته بود: «اکنون به فکر خود باشید که عین خر در گِل گیر کرده اید» گفت : ما یا شما؟

ماجرای توهین زشت اولیانوف به کاربر ایرانی در تویتر +عکس
میخائیل الکساندرویچ اولیانوف نماینده و روسی بوده که یکی از شناخته شده ترین افراد در تئاتر و سینمای شوروی پس از جنگ جهانی دوم بود. او در سال 1969 به عنوان هنرمند خلق اتحاد جماهیر شوروی و در سال 1986 قهرمان کار سوسیالیستی نام گرفت و در سال 1982 جایزه ویژه جشنواره فیلم ونیز را دریافت کرد.

اولیانوف از سال 1950 در تئاتر واختانگوف کار کرد و از سال 1987 آن را کارگردانی کرد. او طیف گسترده ای از شخصیت ها را روی صحنه بازی کرد که روگوژین در ابله داستایوفسکی برجسته ترین آنها بود. او در سال 1979 رمان حماسی واسیلی شوکشین، من آمده ام تا به تو آزادی بدهم، روی صحنه برد و در آن نقش استپان رازین را بازی کرد. در سال 1985 میخائیل اولیانوف جزوه طنز خریدار کودک اثر نمایشنامه نویس آمریکایی جان هرسی را روی صحنه برد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. حالا از کجا تشخیص دادید صاحب اکانت واقعا ایرانی و ساکن ایران هست؟امیدوارم این اکانت فیک باشه،نه تنها با الفاظ زشت و نخود هر آش شدن باعث معرفی ایرانی ها شده،بلکه باعث شد یکی مثل این بابا اینطور جواب دندان شکنی بده که از قضا واقعیت هم هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *