ماجرای حذف سروش صحت چه بود؟ +جزئیات حذف شدن سورش صحت از تلویزیون

ماجرای حذف سروش صحت چه بود؟ +جزئیات

ماجرای حذف سروش صحت چه بود؟ +جزئیات حذف شدن سورش صحت از تلویزیون همراه واکنش ها را در این صفحه ببینید.

ماجرای حذف سروش صحت چه بود؟

گفته می‌شود که سروش صحت برای همیشه از صدا و سیما حذف شده است اتفاقی که یکی دو سالی است برای عادل فردوسی پور افتاده است آخرین برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت بیست در بیست و دوم اردیبهشت در سال گذشته تولید شده استو مهمان برنامه پژمان جمشیدی بود اما حدود ۱۱ ماه است که خبری از برنامه کتاب باز نیست و سروش صحت صدا و سیما حضوری ندارد و این باعث شده که برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مدعی باشند که سروش صحت برای همیشه از تلویزیون کنار گذاشته شده است

ماجرای حذف سروش صحت چه بود؟ +جزئیات حذف شدن سورش صحت از تلویزیون

برخی از کاربران مدعی بودند که وحید یامین پور مجری سابق تلویزیون و معاون کنونی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان سروش صحت را حذف کرده است و این باعث شد که آقای یامین پور واکنش نشان بدهد و این خبر را تکذیب کند و بگوید که من خودم از طرفداران سروش‌صحت بودم و برنامه کتاب باز را دنبال می کردم.

پس از اظهارنظر‌های متفاوت و انتقاد‌ها بابت حذف سروش صحت از برنامه کتاب باز، محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم این موضوع را تایید کرد. اما به نوعی حذف او را به گردن اتاق فکر‌هایی که در شبکه وجود دارند، انداخت.

او گفته که اتاق فکر‌هایی در شبکه وجود دارند که تأملات را انجام می‌دهند که چگونه فرم و محتوای برنامه ارتقاء پیدا کند تا در این دوره جدید که در سازمان هستیم هم کیفیت برنامه بهتر شود و هم از لحاظ محتوایی متفاوت‌تر باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *