ماجرای حضور فرح پهلوی در عروسی ولیعهد اردن +عکس و فیلم

ماجرای حضور فرح پهلوی در جشن عروسی ولیعهد اردن +عکس و فیلم

ماجرای حضور فرح پهلوی در عروسی ولیعهد اردن +عکس و فیلم

روز گذشته مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن در این کشور برگزار شد و یکی از نکاتی که توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد حضور فرح پهلوی در این مراسم عروسی بود بعد از انتشار تصاویری از حضور فرح پهلوی و خانواده اش در مراسم جشن عروسی ولیعهد اردن برخی از رسانه‌های کشورمان به آن واکنش نشان دادند.

امروز مراسم اصلی با حضور 1700 مهمان داخلی و خارجی برگزار شد. مراسم رسمی عروسی شاهزاده حسین، ولیعهد اردن طبق آداب و رسوم این کشور با حمام داماد آغاز شد که توسط شاهزاده عمر بن فیصل پسر عموی ولیعهد اردن برگزار شد. حسین در ۲۸ ژوئن ۱۹۹۴ در امان متولد شد، او دبیرستانی خود را در آکادمی پادشاه در سال ۲۰۱۲ به پایان رساند، مدرک لیسانس در تاریخ بین‌المللی در دانشگاه جورج تاون در سال ۲۰۱۶ گرفت و فارغ‌التحصیل از آکادمی نظامی سلطنتی سندهارست در سال ۲۰۱۷ است. او ستوان یکم در نیروهای مسلح اردن می‌باشد.

ماجرای حضور فرح پهلوی در عروسی ولیعهد اردن

برخی از رسانه های دولتی کشورمان دعوت فرح پهلوی توسط اردن را دهن‌کجی دولت این کشور به ایران عنوان کردند

برخی از مداخله اردو در جنگ ایران و عراق را مورد بررسی قرار دادند.

اما برخی دیگر از کاربران فضای مجازی معتقد هستند که ولیعهد اردن با فرح پهلوی دوستی دیرینه داشتند که در زمان پادشاهی محمدرضا پهلوی رفت و آمدهای خانوادگی داشتند و دعوت فرح پهلوی در جشن عروسی کاملاً شخصی بوده و ربطی به مسائل سیاسی ندارد.

همچنین ببینید:

فیلم / واکنش جالب سخنگوی دولت به صحبت های فرح پهلوی

توئیت مهناز افشار برای فرح پهلوی و تبریک تولد او

حراج لباس ابریشمی فرح پهلوی در آلمان

کشور اردن یکی از کشورهای خاورمیانه در غرب آسیا بوده که با کشورهای سوریه و عربستان و عراق و فلسطین همسایه می باشد این کشور سال ها اسرائیل را به رسمیت نمی شناخت جمعیت این کشور ۱۰ میلیون بوده و ۹۰ درصد جمعیت این کشور مسلمان هستند اردن هوای اسرائیل در سال ۱۹۹۴ پیمان صلح بستند و همچنان با یکدیگر رابطه دارند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *