ماجرای فیلم خواستگاری حامد اکبری از دختر تایلندی در مرکز خرید

ماجرای فیلم خواستگاری حامد اکبری از دختر تایلندی در مرکز خرید

تاریخ انتشار 28 مهر 1400 – Study time 3 minutes

ماجرای فیلم خواستگاری حامد اکبری از دختر تایلندی در مرکز خرید تایلند را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

ماجرای فیلم خواستگاری حامد اکبری از دختر تایلندی در مرکز خرید

ماجرای فیلم خواستگاری حامد اکبری

روز گذشته ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در توضیح آن نوشته شده حامد اکبری پسر ایرانی بوده که به صورت آنلاین با یک دختر تایلندی آشنا میشود و بعد از مدتی رابطه اینترنتی با او در یک مرکز خرید قرار میگذارد و بعد از ملاقات در مقابل این دختر زانو زده و خواستگاری میکند اما با واکنش منفی دختر تایلندی رو به رو میشود و این دختر به صورت پسر ایرانی سیلی میزند.

واقعیت ماجرا چیست

اما این توضیحاتی که درباره کلیپ نوشته شده دروغ است و خواننده ای که اهنگ خود را روی آن میکس کرده و از مخاطب میخواهد که آهنگش را دانلود کنند صرفا توضیحی دروغین روی کلیپ قرار داده تا کلیپ و آهنگ میکس شده مورد توجه قرار بگیرد  در شبکه های اجتماعی وایرال شود.

این کلیپ مربوط به دوربین مخفی تایلندی بوده که پسر جوان در یک مرکز خرید اقدام به خواستگاری از دختران جوان میکند و واکنش انها را ضبط مینماید و در این ویدیو همانطور که مشاهده کردید این دختر که به صورت او سیلی میزند دلیلش این بود که در مقابل شوهر این دختر از وی خواستگاری کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *