ماجرای زایمان همسر وزیر رئیسی کدام وزیر رئیسی است؟

ماجرای زایمان همسر وزیر رئیسی کدام وزیر رئیسی است؟

ماجرای زایمان همسر وزیر رئیسی کدام یک از وزرای رئیسی است؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اجرای زایمان همسر وزیر رئیسی

خبر زایمان همسر یکی از وزرای ابراهیم رئیسی که ۲۸۰ میلیون تومان هزینه داشته است این روزها در رسانه‌های کشورمان منتشر شده است.

پایگاه خبری نامه نیوز نوشته یکی از وزرای ابراهیم رئیسی که همسرش باردار بوده در یکی از بیمارستان های لاکچری تهران زایمان کرده و ۲۸۰ میلیون تومان هزینه کرده است در حالی که او می توانست در یک بیمارستان دولتی زایمان کند.

ماجرای زایمان همسر وزیر رئیسی کدام وزیر رئیسی است؟

این پایگاه همچنین نوشت برخی از وزرا نه انقلابی هستند و نه حق الناس سرشان می شود و نه حقوق مردم برای آنها اهمیتی دارد یکی از وزرای ابراهیم رئیسی که خیلی ادعایش نیز بالا است برای زایمان به یکی از بیمارستان های لاکچری تهران رفته است و به دلیل اینکه فرزند آقای وزیر زودتر از موعد متولد شد تا مدتی در درون دستگاه بود و به همین دلیل هزینه بیمارستان زیاد شد.

پایگاه خبری نامه نیوز و همچنین دانش وزرای دولت سیزدهم انقلابی هستند خود را بستگانشان به بیمارستان‌های دولتی مراجعه کنند به بیمارستان‌های خصوصی و لاکچری همچنین با وجود تخفیف بسیاری که بیمارستان به او داده فاکتور ۲۸۰ میلیون تومانی برای آقای وزیر صادر شده است.

این فعال سیاسی یادآور شد: اگر این اتفاق برای یک فرد عادی می افتاد، تا تسویه حساب نمی کرد، نوزاد را به او نمی دادند. مطئمن هستم اگر آقای رئیس جمهور بداند چنین وزیری در کابینه است با او برخورد می کند که چرا از موقعیتش برای امور شخصی استفاده کرده است؟ چرا این تخلف آشکار را که هیچ شخصی نباید انجام دهد، او به عنوان وزیر دولت انقلابی انجام داده است؟ متأسفانه ادعاهای بزرگ می کنند اما در مقام عمل به این ادعاها خیلی ضعیف نشان می دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *