لامینور آخرین فیلم داریوش مهرجویی که مجوز نگرفت و سکته کرد

لامینور آخرین فیلم داریوش مهرجویی که مجوز نگرفت و سکته کرد

داریوش مهرجویی در اسفند سال 1400 در واکنش به مجوز ندادن به اخرین فیلمش به شدت شاکی و بود و در ویدیویی که از خود به اشتراک گذاشت متنی را در اعتراض به این اقدام قرائت کرد که موجت واکنش های زیادی از سوی اهالی سینما شد حالا که خبر قتل داریوش مهرجویی تیتر اول رسانه ها شده مجددا ماجرای اعتراض این کارگردان به وزارت ارشاد بازنشر میشود که گفته شد این کارگردان به دلیل این مجوز ندادن سکته هم کرده بود.

لامینور آخرین فیلم داریوش مهرجویی که مجوز نگرفت و سکته کرد

ماجرای سکته داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی کارگردان و تهیه کننده و فیلمنامه نویس مطرح کشورمان که چندی پیش ویدیویی به اشتراک گذاشت و اعتراض تندی به مسئولان وزارت ارشاد داشت او صبح امروز سکته کرد و به بیمارستان منتقل شد .

داریوش مهرجویی که برای فیلم جدیدش به نام لامینور که گویا برای اکران نوروز ۱۴۰۱ حذف شده است به شدت وزارت ارشاد اعتراض کرد و گفت هزینه زیادی برای ساخت این فیلم صرف شده است .

متاسفانه آقای مهرجویی صبح امروز بر اثر سکته قلبی به بیمارستان منتقل شد دامون قنبرزاده منتقد سینما این خبر را رسانه‌ای کرده است حنیف سالاری تهیه کننده سینما در اینستاگرام نوشت: “باز هم پشت درب‌های بسته مانده این استاد دیگر تاب این همه بی خردی ها را ندارد نکنید با این بزرگان این رفتار شرم آور است شما نمی‌دانید چه می‌کنید با این بزرگان شما نمی دانید چه بلایی سرشان می آورید ایران نیست”

فیلم اعتراض داریوش مهرجویی

 

داریوش مهرجویی فیلم های سینمایی زیادی در کارنامه خود دارد که توانسته جایزه و افتخارات فراوانی کسب کند اکثر فیلم هایی که داریوش مهرجویی ساخته است با سانسور وزارت ارشاد مواجه شده است

جالب است بدانید که فیلم های داریوش مهرجویی قبل از انقلاب هم توقیف می شد و توسط اداره سینمایی محمدرضا پهلوی با سانسور شدید مواجه بود اما بعد از انقلاب نیز این اتفاق همچنان برای او رخداد.

ماجرای سکته داریوش مهرجویی به خاطر لغو اکران فیلم اش در نوروز

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *