ماجرای کامل مرگ درسا نثاری و فیلم گریه پدر و مادرش بعد پنچر شدن آمبولانس

فیلم کامل مرگ درسا نثاری با پنچری آمبولانس و گریه پدر و مادرش

ماجرای مرگ درسا نثاری و فیلم گریه سوزناک پدر و مادرش بعد پنچر شدن امبولانس و جزییات فوت درسا نثاری کودک ۲ ساله بعد پنچر شدن امبولانس را در ادامه بخوانید.

ماجرای کامل مرگ درسا نثاری و فیلم گریه پدر و مادرش بعد پنچر شدن آمبولانس

ماجرای مرگ درسا نثاری

درسا نثاری کودک دو ساله در تهران به دلیل پنچر شدن آمبولانس جان خود را از دست داد این روزها حسابی مورد توجه قرار گرفته است یکی از همسایه ها به دلیل پنچر کردن لاستیک های امبولانس باعث شد که این کودک دو ساله به بیمارستان منتقل شود و جان خود را از دست بدهد اتفاقی دردناک که پدر و مادر او را در سوگ فرزند شان نشان داده است.

پدر و مادر درسا از مردی که آمبولانس را پنچر کرده و همچنین کادر پزشکی شکایت کرده اند نیروی انتظامی مردی که لاستیک های آمبولانس را پنچر کردنه شکایت کرده اند و این مرد خود می گوید من نمیدانستم که کارم باعث مرگ این کودک می شود زمانی که پشت آمبولانس ایستاده بودم به دلیل گرمای شدید هوا اصلا نمی دانستم چه کار می کنم و فقط به فکر ضربه زدن به آن بودم وقتی که آن را پنچر کردم به هیچ عنوان نمی دانستم باعث میشود که یک کودک دو ساله جانش را از دست بدهد و برای همین منظور عذاب وجدان بسیار زیادی دارم

درسا تنها فرزند این پدر و مادر بوده که به دلیل بیماری دیستروفی عضلانی به مطب پزشک مراجعه می کنند مطلبی که در خیابان عباس آباد قرار دارد پدر و مادر درسا می گویند که پزشک بدون بررسی وضعیت فرزندمان اقدام به ساکشن ریه او کرده است .

مادر درسا در میان هق هق هایش می گوید:«روز حادثه باز هم درسا را به مطب همان پزشک بردیم.دوباره به او سرم وصل کرد اما من در یک لحظه دیدم که لب های فرزندم کبود شد.صورتش از تب داغ بود و نفس نمی کشید.با نگرانی پزشک را صدا زدم و او از من خواست برای دخترم آمپولی تهیه کنم.این دکتر حتی دستیاری نداشت که در تزریق آمپول کمکش کند.من را چند بار برای تهیه اقلام مختلف دارو به داروخانه فرستاد و من هم به شدت مضطرب بودم و با گریه و بیقراری هر بار به داروخانه می رفتم.انگار اصلا فکرم درست کار نمی کرد که در نهایت متصدی داروخانه که متوجه ماجرا شده بود اورژانس را خبر کرد.»

مادر درسا در ادامه می گوید:« آمبولانس خیلی زود از راه رسید و تکنسین اورژانس دخترم را احیا کرد.ضربان قلب او برگشت و نفسش بالا آمد.خیلی خوشحال بودم و می خواستند دخترم را وارد آمبولانس کنند که راننده اطلاع داد آمبولانس پنچر شده است.تا رسیدن آمبولانس بعدی حدود بیست دقیقه طول کشید و در این فاصله دخترم از دستمان رفت.با اینکه به ما گفتند اگر با همان آمبولانس اول و به سرعت او به بیمارستان منتقل می شد، حتما زنده می ماند.»

شکایت از ۳ نفر در جریان فوت درسا دو ساله

پدر درسا در توضیح شکایت خود می گوید:«از پزشکی که ریه های دخترم را در مطب ساکشن کرد شکایت دارم چون اقدامات او حال فرزندم را حاد کرد.همچنین از فردی که آمبولانس را پنچر کرد هم شکایت کرده ایم.از راننده آمبولانس هم به خاطر اینکه ماشین را رها کرد شاکی هستم.»

ماجرای کامل مرگ درسا نثاری با پنچری آمبولانس و فیلم گریه پدر و مادرش

بیمار بی‌گناه

دختربچه‌ای حدودا ۲ساله که در جریان پنچر شدن آمبولانس جانش را از دست داد، مبتلا به بیماری فلج چهاراندامی بود. در این بیماری، کودک هر ازگاهی ممکن است بعد از خوردن غذا یا شیر، آن را برگرداند و حالت خفگی به او دست بدهد. پزشک متخصص اطفال که کودک، پیش از این ۳ مرتبه به مطب او رفته، اما روز حادثه حالش وخیم شده بود، می‌گوید: قبل از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه بود که پدر و مادر کودک به من زنگ زدند و گفتند حال دخترشان بد است. به آنها گفتم اگر می‌خواهند، می‌توانند بچه را به مطب من بیاورند یا به بیمارستان بروند. زمانی که آنها با من تماس گرفتند، در خانه‌ام بودم و گفتند می‌خواهند بچه را به مطب بیاورند.

وی ادامه می‌دهد: پس از این تماس راهی مطب شدم و پدر و مادر کودک، دخترشان را به مطب انتقال دادند. وقتی متوجه شدم دختربچه مشکل قلبی پیدا کرده عملیات احیا را شروع کردیم و همزمان به اورژانس زنگ زده و درخواست آمبولانس کردیم تا او را به بیمارستان انتقال بدهیم. نیروهای اورژانس که رسیدند عملیات احیا را با کمک آنها ادامه دادیم تا اینکه شرایط بیمار ثابت شد. پس از آنکه وضعیت ثابت شد باید او به بیمارستان منتقل می‌شد. در علم پزشکی اینطور است که وقتی یک کودک دچار تشنج مغزی می‌شود باید فورا او را به بیمارستان منتقل کنیم تا به یک دستگاه اکسیژن ثابت وصل شود و ۲ یا ۳ روز تحت درمان قرار بگیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *