ماجرای کامل کلاهبرداری مهدی قائدی از محسن بنگر +فیلم و جزئیات

ماجرای کامل کلاهبرداری مهدی قائدی از محسن بنگر +فیلم و جزئیات

ماجرای کامل کلاهبرداری مهدی قائدی و همسرش +فیلم و جزئیات کلاهبرداری مهدی قایدی و همسرش ستاره معصومی از محسن بنگر و خبر کلاهبرداری او امروز 28 فروردین 1401 را در این صفحه ببینید.

ماجرای کامل کلاهبرداری مهدی قائدی

تصویری از ابلاغیه دادگاه برای مهدی قائدی در فضای مجازی منتشر شده که حسابی جنجال آفرینی کرده است .

مهدی قائدی بازیکن سابق تیم استقلال و بازیکن کنونی تیم ملی کشورمان باید به دادگاه مراجعه کند و شاکی وی محسن بنگر بازیکن سابق پرسپولیس می باشد.

ماجرای کامل کلاهبرداری مهدی قائدی از محسن بنگر +فیلم و جزئیات

ماجرا از این قرار است که مهدی قائدی تبلیغی از ساخت و ساز در مناطق شمال کشور را در پیج اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد و محسن بنگر نیز به این تبلیغ اعتماد کرده و در این ساخت و ساز سرمایه گذاری می کند اما گویا دچار ضرر و زیان مالی شده است و به همین دلیل از مالک ساخت و ساز و همچنین مهدی قائدی و همسرش که این ملک را تبلیغ کرده بودند شکایت کرده است.

علت شکایت محسن بنگر از مهدی قائدی

ماجرای کامل کلاهبرداری مهدی قائدی از محسن بنگر +فیلم و جزئیات

محسن بنگر مدافع سابق تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که این روزها درگیر یک پرونده کلاهبرداری ساختمانی شده است، پس از شکایت به مراجع قضایی حکم جلب یک بازیکن سابق استقلال و همسرش را گرفت. گفته می‌شود نام یک بازیگر خانم نیز در بین متهمان وجود دارد.

در این باره نوشته شده گویا محسن بنگر فوتبالیست با سابقه کشورمان چند وقتی است که درگیر یک پرونده کلاه برداری شده است و با شکایت از افرادی که در این ماجرا حضور داشتند برایشان حکم جلب گرفته و این نفرات به دادگاه احضار شدند.

در میان نفراتی که مورد شکایت در این پرونده قرار گرفتند، نام یک بازیگر خانم، فوتبالیست سابق تیم استقلال و چند چهره مشهور دیگر وجود دارد که با شکایت بنگر ابلاغیه احضار به دادگاه به دستشان رسیده است.

بر اساس گزارش ها، این پرونده به جز بنگر چند شاکی دیگر هم دارد که مبالغ میلیاردی طلب دارند و حالا دادگاه برای این نفرات ابلاغیه صادر کرده تا در دادگاه حضور پیدا کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *