ماجری کامل خیانت همسر توتی + بیوگرافی ایلاری بلازی

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی + بیوگرافی ایلاری بلازی

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی

فرانچسکو توتی پس از طلاق پر سر و صدا با ایلاریا بلازین سکوت اختیار کرده است. سکوت او به این شایعات دامن زد که دلیل جدایی این زوج خیانت به کاپیتان سابق رم بوده است.

ماجرای کامل خیانت همسر فرانچسکو توتی + بیوگرافی ایلاری بلازی

با این حال، این فوتبالیست سابق سکوت خود را در مورد آنچه طلاق قرن در ایتالیا خوانده می شود شکسته و در مصاحبه ای طولانی همسر سابق خود را مقصر می داند. او می گوید که او خیانت کرده است.

توتی میگوید “در سپتامبر سال گذشته شایعاتی برای من شروع شد که ایلاری دوست پسر دارد حتی بیش از یک مورد و غیرممکن به نظر می رسید، اما پیام ها را در گوشی اش پیدا کردم. در 20 سال، هرگز تلفن او را چک نکرده بودم و او هم تلفنم را چک نکرده بود. اما وقتی صداهایی را از افراد مختلفی شنیدم که به آنها اعتماد دارم، شروع به شک کردم، نگاهی به تلفن همراه انداختم و متوجه شدم که شخص سومی به عنوان واسطه بین ایلاریا و دیگری عمل می کند.

ماجرای کامل خیانت همسر توتی + بیوگرافی ایلاری بلازی

“من اسمش را نمی گویم. این کسی کاملاً متفاوت از من است، خوشبختانه متعلق به دنیایی است که از دنیای من بسیار دور است! شوکه شدم. نه تنها به این دلیل که ایلاری کسی دیگری داشت، بلکه به دلیل علاقه اش بود.

کاپیتان افسانه ای سابق رم می گوید که رابطه خود را با نومی پس از سال جدید آغاز کرده است، در حالی که ایلاریان او را به سرقت ساعت های رولکس خود متهم می کند.

ماجرای کامل خیانت همسر توتی + بیوگرافی ایلاری بلازی

او با پدرش رفت تا جعبه‌های گاوصندوق را خالی کند و مجموعه ساعت‌هایم را برد. او نه گارانتی و نه جعبه‌ها را گذاشت. رولکس‌های بسیار ارزشمندی وجود دارد. او ادعا می‌کند که آن را به او داده‌ام؛ ین فوتبالیست سابق اضافه می‌کند که فکر نمی‌کنم مسئله پول است. اگر چیزی باشد، این یک عصبانیت است. و من باید چه کار می‌کردم؟راهی وجود نداشت.” .

همچنین ببینید

ماجرای خیانت همسر یوسیپ ایلیچیچ مهاجم اسلوونیایی آتالانتا
متولدین کدام ماه خیانت میکنند و متولدین کدام ماه وفادار هستند؟
فیلم لحظه تبدیل شدن زن خیانتکار به اسب

زوج فرانچسکو توتی و ایلاری بلاسی در تابستان در بیانیه‌های رسمی پایان ازدواج خود را اعلام کردند و اسطوره رم سکوت خود را شکست و در مورد دلایلی که منجر به “پایان” شد صحبت کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *