مادر بیژن مرتضوی کیست و کجاست +فیلم عصبانیت بیژن مرتضوی

مادر بیژن مرتضوی کیست و کجاست +فیلم عصبانیت بیژن مرتضوی

مادر بیژن مرتضوی کیست و کجاست +فیلم عصبانیت بیژن مرتضوی

مادر بیژن مرتضوی خواننده لس انجلسی در ایران بوده و در تهران زندگی میکند ک گویا به دلیل کهولت سن به آلزایمر مبتلا شده است و شرایط بسیار بدی را تجربه میکند بیژن مرتضوی در اینستاگرامش گفت:

مادرم دچار بیماری مرموز فراموشی است. و شمارش معکوسش آغاز شده است. دیگر توان سفر ندارد. بسیار پیر شده و کمر دردی عجیبی دارد که حتی سفرهای داخلی را هم دیگر نمی تواند انجام دهد. و من محروم از دیدنش. بوئیدنش. بوسیدنش.
مادرم است. فرزند ارشدش هستم و بسیار نگران حال و روزش. نمی توانم دستانش را به پاس حقی که به گردنم دارد، ببوسم. در تمام سالهای عمرم برای شادی هموطنانم در داخل و خارج از کشور بی وقفه تلاش کردم اما اکنون خودم غمگینم. غم بزرگی دارم از بی وطنی.
سالیان سال است حق طبیعی من و امثال من را از ما گرفته اند. با خودم تکرار می کنم آیا مادرم را می توانم فقط برای یکبار دیگر در آغوش بگیرم. زنی که برای من الگوی مقاومت و تلاش و مهربانیست.
( این عکس مربوط به دوازده سال گذشته است).

بیژن مرتضوی در ساری در ۲۵ آبان ۱۳۳۶ دیده به جهان گشود. خانواده ی او پنج نفره هستند. او دارای برادری به اسم فرهاد و خواهرانی به نام های آذر و آرزو می باشد. وی چند روز پس از این که به دنیا آمد با خانواده اش به تهران مهاجرت کردند.

بعد از این که مقطع دبیرستان بیژن مرتضوی به پایان رسید، او به انگلستان سفر کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلستان در رشته مهندسی و نقشه کشی شهری ادامه داد. وی همچنین به کارهای دیگری همچون اجرای موسیقی و یادگیری ویولن مشغول شد. او در سال ۱۹۷۹ میلادی به آمریکا رفت و در دانشگاه ایالت تگزاس به تحصیل در رشته موسیقی مشغول شد. اینک او در رشته موسیقی به عنوان یکی از استاد های مدعو دانشگاه ساون همپتون، تدریس میکند. بعد از آن، در سال ۱۹۸۵ بیژن مرتضوی به کالیفرنیا رفت و نخستین آلبومش را عرضه کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *