مادر کریس رونالدو سکته مغزی کرد + بیوگرافی دولورس آویروی

مادر کریس رونالدو سکته مغزی کرد + بیوگرافی دولورس آویروی

مادر کریس رونالدو سکته مغزی کرد + درگذشت مادر کریس رونالدو را به همراه جزئیات کامل در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مادر کریس رونالدو سکته مغزی کرد

روز گذشته رسانه های پرتغالی خبر سکته مغری دولورس آویروی مادر کریس رونالدو را منتشر کردند و همین باعث شد که بسیاری از رسانه های جهان آن را بازنشر کنند.

مادر کریس رونالدو سکته مغزی کرد + بیوگرافی دولورس آویروی

مادر فوق ستاره جهان در حالی که با بیماری مغزی دست و پنجه نرم میکند روز گذشته به دلیل شوک عصبی دچار سکته مغزی شده و در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است.

این اتفاق اوایل صبح امروز (سه‌شنبه) برای دولورس آویرو رخ داده و ظاهراً وخامت حال او باعث شده که به صورت اورژانسی تحت عمل جراحی قرار بگیرد و پس از آن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شود.

رسانه‌های پرتغالی از حضور تمامی فرزندان دولورس آویروی 65 ساله در بیمارستان محل بستری او و مطلع شدن کریستیانو رونالدو از این اتفاق خبر داده‌اند. گفته می‌شود که وضعیت این زن پرتغالی در حالت پایدار است و او بیهوش نیست. با این حال 12 تا 24 ساعت دیگر زمان لازم است تا میزان دقیق بهبودی او مشخص شود و تا آن زمان او باید در بخش مراقب‌های ویژه باقی بماند

مادر کریس رونالدو سکته مغزی کرد + بیوگرافی و درگذشت دولورس آویروی

بیوگرافی دولورس آویروی

وی متولد 1954 در شهر Machico پرتغال میباشد و دارای سه فرزند دو پسر و یک دختر است که کریس رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان باعث شهرت او گردیده است.

او از چهره های معروف اینستاگرامی نیز محسوب میشود که در اینستاگرام فعالیت های زیادی را دارد و توانسته فالوئرهای زیادی را به دست اورد.

مادر رونالدو که یکی از کاربران فعال شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نیز هست، در حالی دچار این عارضه مغزی شده که روز گذشته کاملاً سالم بود و در پیامی با مخاطبانش ارتباط برقرار کرد.

درگذشت مادر کریس رونالدو سکته مغزی کرد + بیوگرافی دولورس آویروی

خبر درگذشت مادر کریس رونالدو تکذیب شد

بعد از اینکه در شبکه های اجتماعی خبر درگذشت مادر فوق ستاره فوتبال منتشر شده اما رسانه های پرتغالی این خبر را تکذیب کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *