ماسک حسن روحانی جنس اش چیست (عکس)

ماسک حسن روحانی سوژه شد (عکس)

ماسک حسن روحانی همه را حیران کرد (عکس) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

امروز کنفرانس خبری حسن روحانی یک نکته بسیار جالب داشت و آن هم ماسکی بود که برای خود انتخاب کرده بود.بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقد هستند که این ماسک حالت دکوری و نمادین دارد و صرفا برای اینکه بگویند رئیس جمهور ماسک زده استفاده شده است.

ماسک حسن روحانی همه را حیران کرد (عکس)

در حالی که آقای روحانی تاکید ویژه ای بر روی زدن ماسک توسط شهروندان دارد و حتی جریمه ای برای آن در نظر گرفته است ماسکی که آقای روحانی استفاده کرده اطراف صورت او را نپوشانده و به راحتی در هم دم و بازدم ویروس قابل ورود و یا خارج شدن خواهد بود.

شوخی کاربران با ماسک جدید رئیس جمهور در شبکه های اجتماعی

ماسک جدید حسن روحانی

شوخی کاربران با ماسک جدید رئیس جمهور در شبکه های اجتماعی

ماسک حسن روحانی چی میگه ! (عکس)

رییس جمهوری با اعلام میزان و سازوکار اخذ جریمه از متخلفان بهداشتی، گفت: اگر فرد مبتلا به کرونا از قرنطینه خارج و تخلف کند، ۲۰۰ هزار تومان و کسی که در سطح جامعه ماسک نزند ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

همچنین ببینید: خواهر حسن روحانی درگذشت +عکس

وی با تاکید بر تداوم رعایت پروتکلهای بهداشتی تا پایان این هفته که ایام رحلت پیامبر و شهادت حضرت مجتبی(ع) و امام رضا(ع) است، افزود: امسال پیاده روی به سمت خراسان رضوی مشهد و حرم امام رضا(ع) نداریم و مراسمی که برگزار میشود باید با مراعات همه پروتکل‌ها باشد که قبلا به مردم ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اگر فرد تخلف کند برای هر نوبت تخلف، ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود، افزود: سازوکار و سامانه آن مشخص شده و وزارت بهداشت مسئول آن است. این تخلف باید به حسابی که وزارت بهداشت امروز اعلام می‌کند، واریز شود و اگر آن را واریز نکند از روش‌های دیگر گرفته می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. از هر طرف حساب کنی باید برای این مدل ماسک زدن ۱۵ هزار تومن جریمه در نظر بگیرن:)

    • ‏هرکس بخاطر نزدن ماسک جریمه شد بجای 50 هزار 53 هزار بکشه تا یه ماسک هم به روحانی برسه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *