ماسک های محرم رسید

ماسک های محرم رسید +عکس

ماسک های محرم رسید +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماسک های محرم رسید

با توجه به شیوع بیماری کرونا و پروتکل های وزرات بهداشت به ماه محرم نیز نزدیک میشویم و طراحان دست به کار شده و ماسک های ویژه محرم را نیز تولید کرده اند تا عزادارران حسینی از این ماسک ها استفاده کنند.

متاسفانه بیشتر هیئت های عزاداری ه تا به حال به پیشواز ماه محرم رفته اند در مراسم خود به هیچ عنوان از ماسک استفاده نکرده اند و با اینکه رئیس جمهوری تاکید داشته در محیط های بسته اقدام به عزاداری نکنند اما به پروتکل های بهداشتی به هیچ عنوان توجه نمیشود که بدون شک در آینده ای نه چندان دور باید منتظر پیک سوم کرونا در کشورمان باشیم.

ماسک های محرم رسید

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریده فخار گفت: عزاداری ماه محرم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت از سال گذشته خواهد بود. و باید با برنامه ریزی و رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی ویژه این ماه برگزار شود.

وی افزود: مردم نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری ماه محرم تشویق شوند تا شاهد کوچکترین خطر برای سلامت مردم نباشیم.

فخار اظهار داشت: نظارت های بهداشت محیط در ایام محرم و صفر با توجه به ویروس کرونا تشدید خواهد شد؛ کارشناسان سلامت محیط کار معاونت بهداشتی از اماکن و هیئت ها و مساجد سطح استان بازدید خواهند کرد و این نظارت ها و کنترل ها از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا تهمیداتی باید اتخاذ شود که نذورات ایام محرم در قالب بسته های جیره خشک و حمایتی بین محرومان توزیع شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. محمدعلی آکار

    سلام
    کمی تفکر برای ماسک های محرم که نام اهل بیت بر آن هاست.
    سؤال: آیا بعد از استفاده از ماسک ها، نباید دور ریخت؟؟؟
    دور انداختن ماسک با نام اهل بیت جز عمل حرام است؟؟؟
    چرا قبل از منتشر کردن طرح جدید به نتیجه عملی آن فکر نمی کنیم.

  2. این ماسک ها باید خیلی سریع و پیش از توزیع در بازار جمع آوری بشن.
    بطور علنی موجب حرمت شکنی به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان است. جای ائمه اطهار ع در قلب ماست. نام آنها باید بر سینه لباس یا بر شال و سربند عزاداری حک شود. نه بروی ماسک !!
    امیدوارم فردی که طراح این ماسک ها هست خیلی زود آگاه بشن که ناخواسته چه ضریه بزرگی دارن به حرمت و جایگاه والای امام حسین ع و یاران باوفای ایشان وارد میکنن.
    خدا به همه ما آگاهی و عمل صالح عنایت فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *