مانتوهای جلوباز ممنوع شد جزئیات ممنوعیت مانتو کوتاه بالای زانو و جلو باز

مانتوهای جلوباز ممنوع شد جزئیات ممنوعیت مانتو کوتاه بالای زانو و جلو باز

مانتو جلو باز ممنوع شد جزئیات ممنوعیت مانتو کوتاه بالای زانو و جلو باز همراه با حواشی را در این صفحه مشاهده نمایید.

مانتوهای جلوباز ممنوع شد جزئیات ممنوعیت مانتو کوتاه بالای زانو و جلو باز

مانتو جلو باز ممنوع شد

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور خبر از ممنوعیت جدی مانتو های جلو باز و کوتاه بالای زانو داد.

طبق قانون مانتوهایی که اندازه آنها بالای زانو باشد ممنوع بوده و همچنین باید حتماً دارای دکمه باشد وگرنه با فروشنده های بوتیک ها به شدت برخورد خواهد شد .

همچنین قرار است همه مانتو های جلو باز و کوتاه از سطح بازار جمع آوری شود .

سید مجید امامی روز گذشته به باشگاه خبرنگاران جوان گفت متاسفانه در حال حاضر در فروشگاه های کشور خانم ها حق انتخاب ندارند و مانتوهایی که وجود دارد اکثراً جلوباز و کوتاه هستند و به همین دلیل حتی کسانی که محجبه هستن ناچار با خرید این گونه مانتوها می‌شوند.

اولویت اول کشورمان تهیه و طراحی مانتو و چادر درجه یک می باشد که برای هر دو نوع پوشش خانم ها حمایت جدی شروع شده است کشورمان در حال حاضر در تولید چادر مشکی با مشکلاتی روبرو است و از چین این چادر ها به کشور وارد می شوند اما با رویکردهای همکاری دولت و مجلس واردات پارچه چادری از کالاهای درجه ۴ درجه یک تغییر پیدا کرده و به زودی در سطح بازار به صورت فراوان عرضه خواهد شد.

امامی گفت: متأسفانه جو و قاچاق پوشاک باعث شده حتی پوشاکی که در داخل تولید می شود با ترفندها و برچسب های برند خارجی عرضه شود و این وضعیت باعث کاهش خطرناک و فاجعه بار عرضه پوشاک و پوشاک در کشور شده است. ”

وی چرخه اقتصادی بازار پوشاک کشور را چند صد هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این چرخه سنگین اقتصادی به صورت سیستمی بازار پوشاک را رانت کرده و آثار منفی فرهنگی پوشاک نامتعارف را تحمیل کرده و جامعه را به شدت با چالش مواجه کرده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور یکی از نقاط ضعف صنعت پوشاک داخلی را نبود سیستم سایزبندی با هدف استانداردسازی در کشور دانست و گفت: به وجود می آید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. کره شمالیه

  2. راستی ! اختلاس هم کی ممنوع خواهد شد ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *