فیلم / دلیل عجیب ثبت نام شهربانو منصوریان در انتخابات مجلس را ببینید

محرومیت شهربانو و سهیلا منصوریان ؛ ماجرای محرومیت خواهران منصوریان

محرومیت شهربانو و سهیلا منصوریان ؛ ماجرای محرومیت خواهران منصوریان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای کامل محرومیت شهربانو و سهیلا منصوریان

خواهران پر افتخار ووشکار کشورمان این روزها درگیر حواشی شده اند که با محرومیت انها منجر گردیده است.

محرومیت شهربانو و سهیلا منصوریان ؛ ماجرای محرومیت خواهران منصوریان

محرومیت آنها به ماجرای تمرین این خواهران در اماکن ورزشی برمیگردد که چندی پیش خانم سهیلا منصوریان به مجموعه ورزشی انقلاب رفته بود تا تمرین کند اما مسئولان این مجموعه به او اجازه تمرین نداده بودند و به گفته خودش با ادبیات بسیار بدی با او برخورد کردند و او را از مجموعه ورزشی بیرون راندند.

گویا ممنوعیت فعالیت در مجموعه ها و اماکن ورزشی به دلیل شیوع بیماری کرونا بوده است. خانم منصوریان با انتشار ویدئوهایی از خود نسبت به برخورد فدراسیون ووشو و همچنین برخی از مسئولان این رشته صحبت هایی کرد که با شکایت مریم هاشمی یکی از مسئولان فدراسیون ووشو رو به رو شد و در نهایت به محرمیت این دو خواهر منجر گردید.

فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی موارد مطرح شده درباره صدور احکام انضباطی شهربانو و سهیلا منصوریان بیانه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:

1- مطابق با ماده 2 اهداف و وظایف آیین‌نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین کوشش در جهت رسیدن به ارزش‌ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخوردهای ناشایست می‌باشد، در تاریخ 1399/05/15 جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شد. این جلسه درباره رسیدگی به شکایت خانم مریم هاشمی علیه خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارشات مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب، چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی؛ نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت‌های فدراسیون ووشوی ایران از طریق صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضد منافع ملی و رفتارهای خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آن ها تشکیل گردید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *