محسن یگانه درگذشت خبر فوت و مرگ محسن یگانه واقعیت دارد؟

محسن یگانه درگذشت خبر فوت و مرگ محسن یگانه واقعیت دارد؟

محسن یگانه درگذشت خبر فوت و مرگ محسن یگانه واقعیت دارد؟ جزئیات شایعه فوت محسن یگانه خواننده را در این صفحه ببینید.

محسن یگانه درگذشت خبر فوت و مرگ محسن یگانه واقعیت دارد؟

آیا محسن یگانه درگذشت

محسن یگانه خواننده سرشناس کشورمان چندی پیش به دلیل گرفتگی صدا کنسرت خود را لغو کرد شایعه ای پیرامون مرگ او در فضای مجازی منتشر شده است که صحت ندارد محسن یگانه خواننده شناخته شده کشورمان که طرفداران زیادی دارد و در فضای مجازی گفته شده که فوت کرده است خبری عجیب و غریب که مشخص نیست از کدام منبع سرچشمه می گیرد .

همچنین ببینید فیلم کامل/ لغو کنسرت محسن یگانه و عذرخواهی از مخاطبان 

محسن یگانه چندی پیش بود که به دلیل خرید یک خانه در تهران کارش به دادگاه کشید یا خانه ای که خریده بود توسط املاک به چند نفر دیگر فروخته شده بود و محسن یگانه با پیگیری این موضوع دستش به جایی نرسید و در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که تصمیم دارد کشور را ترک کند چراکه اینجا کسی پیگیر مسائل کلاهبرداری نیست .

محسن یگانه چند سال است که به همراه همسر و فرزندش در کانادا زندگی می کند و برای برگزاری کنسرت به ایران می‌آید این خواننده متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ گنبد کاووس بوده و در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است شباهت صدای او در دهه هشتاد به صدای شادمهر عقیلی باعث شهرت او در بین مردم شد.

بعد از اولین آلبوم رسمی محسن یگانه با فاصله دو سالی که در وقفه آلبوم محسن یگانه افتاد او بیشتر وقتش را صرف اجرای کنسرت می‌کرد و با وسواس‌هایی که به خرج داد، زمان زیادی را صرف آلبوم رگ خواب کرد. رگ خواب در مرداد ۱۳۸۹ وارد بازار شد و ترانه سرآلبومی این آلبوم با نام سکوت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و محبوب‌ترین آهنگ سال “۱۳۸۹” شناخته‌شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *