بیوگرافی محمدرضا شایع خواننده کیست و کجاست +عکس قدیمی و کودکی و بچگی

بیوگرافی محمدرضا شایع خواننده کیست و الان کجاست +عکس و حواشی

بیوگرافی محمدرضا شایع خواننده رپ

محمدرضا شایع با نام اصلی “محمدرضا داداش پور” خوانده رپ و رپر ایرانی متولد ۹ مرداد ۱۳۷۲ در شهر ری تهران میباشد و از دهه هشتاد وارد عرصه موسیقی شد او در منطقه شهرک غرب تهران بزرگ شده است و در مدرسه وقتی یکی از دوستانش در حال گوش دادن به یک آهنگ رپ بوده با این سبک اشنا و علاقمند شد و مسیر زندگی او را تغییر داد.

شایع بدون شک در تمام ترانه هایش نقش شنونده را بازی میکند که مشکلات زیادی مانند بی پولی شکست عشقی داشته و به راه خود ادامه می دهد و حتی وی گاهی با شنونده تند رفتار میکند ! اما مخاطب حرف های او را قبول میکند و در همان حین نا خودآگاه حرف شایع به قلب شنونده مینشیند!
1. وی همیشه از قافیه های 4تایی و جملات جدید استفاده میکند که یکی از مهمترین های رپ پارس همین است.
2. همزاد پنداری خواننده با شنونده.

محمدرضا شایع الان کجاست؟

محمدرضا شایع در حال حاضر در تهران زندگی میکند و گاه گاهی در شهرهای مختلف کشور سمینارهایی را برگزار کرده و برای هوادارانش صحبت میکند او سعی کرده که طبق قوانین کشور فعالیت هنری اش را ادامه دهد و مجوز بگیرد.

بیوگرافی محمدرضا شایع خواننده کیست و کجاست +عکس و حواشی

محمدرضا شایع کیست و اهل کجاست

محمدرضا داداش پور با نام هنری محمدرضا شایع خواننده رپ در نهمین روز از مرداد ماه ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمد.

او در رشته کامپیوتر تحصیل می کرد که در نهایت از دانشگاه انصراف داد و به سمت خوانندگی رفت

از معدود خواننده هایی بوده که به دنبال شهرت نرفته و در همه موزیک ویدیوها و آهنگ هایی که تولید کرده تصویر خود را منتشر نکرده و به صورت ناشناس مانده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی مهراد هیدن رپر الان کجاست و همسرش کیست +عکس

محمدرضا شایع یکی از خواننده های رپ فارسی زبان میباشد که چند سالی در زمینه خوانندگی حرفه ای فعالیت داشته و توانسته با آهنگ های مختلفی که منتشر می کند به شهرت دست پیدا کند و برخی از نوجوانان ایرانی را به سمت خود بکشاند

او همچنین تا به حال با خواننده های سرشناس همکاری داشته است

محمدرضا شایع خواننده رپ | بیوگرافی و عکس های محمدرضا شایع رپر و همسرش

شروع خوانندگی

محمدرضا شایع خواننده رپ زمانی‌ که نوجوان بود و فقط ۱۴ سال سن داشت اقدام به نوشتن شعر می کرد و به خواننده های رپ آمریکایی علاقه زیادی داشت

او سعی می‌کرد تا بتواند اشعار خود را در قالب رپ بنویسد و با ملودی مورد نظر خود منتشر کند

در نهایت در سال ۱۳۸۹ اولین آهنگ خود را به نام یه روز خوب میاد به صورت اینترنتی منتشر کرد و با استقبال بسیار زیادی روبرو شد

محمدرضا شایع خواننده رپ | بیوگرافی و عکس های محمدرضا شایع رپر و همسرش

طرفداران رپ او را به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین خواننده های رپ ایرانی می شناسند

بعد از استقبال مردم از اولین آهنگ محمدرضا شایع در نهایت انگیزه پیدا کرد تا به صورت جدی موسیقی را ادامه بدهد و به همین دلیل تمامی پول جیبی های خود را در این راه خرج می کرد از زمانی که به مدرسه می‌رفت سعی در نوشتن شعر داشت تکست های آهنگ های خود را مینویسد و سعی می‌کند به تنهایی کار کند

بیوگرافی محمدرضا شایع خواننده کیست و کجاست +عکس قدیمی و کودکی و بچگی

سبک و موضوع آهنگ هایش

محمدرضا شایع تلاش می کند تا مشکلات اجتماعی و همچنین دغدغه های فکری نوجوانان و جوانان را در مقابله به تکست پیاده کرده و آن را به صورت رپ بخواند

با اینکه توسط دوستانش تصاویری از او در فضای مجازی منتشر می شد اما هیچ گاه دوست نداشت که تصویرش دیده شود

به همین دلیل از انتشار تصاویر شخصی خود خودداری می‌کرد.

 

همچنین ببینید:

آلبوم های محمدرضا شایع خواننده رپ کیست؟

این رپر تا به حال سه آلبوم را به نام‌های کرم ، دو به شک و ناقابل منتشر کرده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است آلبوم ناقابل آخرین آلبوم او می باشد.

عکس چهره واقعی محمدرضا شایع خواننده رپ

خواننده های رپ باید هوای هم را داشته باشند

او در گفتگوهای خود از احترام و وحدت بچه های رپ حرف می زند و می گوید هیچکسی به فکر ما نیست و ما باید خودمان برای ارتقا این سبک تلاش کنیم . محمدرضا شایع یکی از رپرهای معروف ایرانی است که پس از 10 سال فعالیت بتازگی عکس هایش را منتشر کرده است و از چهره اش رونمایی کرده است. او یکی از خوانندگان بزرگ و شناخته شده رپ است.

محمدرضا شایع از با ادب ترین خوانندگان این عرصه هست که فکری متفاوت توام با موفقیت و بالا بردن این سبک دارد.

او در گفتگوهای خود از احترام و وحدت بچه های رپ حرف می زند و می گوید هیچکسی به فکر ما نیست و ما باید خودمان برای ارتقا این سبک تلاش کنیم.

برگزاری سمینار

محمدرضا شایع تا به حال کنسرت های مختلفی را به عنوان سینار در تهران و شهرهای دیگر کشور برگزار کرده است که آخرین آنها به همراه مهراد هیدن در بهمن 1402 بوده که در تهران با بلیط قیمت های نجومی بود قیمت بلیط این سمینار بین 4 تا 20 میلیون تومان بود.

مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج با همکاری شرکت اوهانیانس اخیرا تبلیغات گسترده‌ای را در خصوص برگزاری همایشی در تاریخ پنجشنبه ۱۲ بهمن با حضور محمدرضا شایع و مهرداد هیدن دو رپر در یکی از مشهورترین سالن‌های تهران انجام داده و برای این منظور بلیت فروشی نیز صورت گرفته است تا این تصور در نظر مخاطبان بوجود بیاید که شاید موسیقی رپ هم دارای مجوز شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *