محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست +بیوگرافی و عکس جنجالی

بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست

محمدرضا غفاری بازیگر نقش ارش در سریال دلدار متولد ۶ مرداد ۱۳۶۴ در تهران است و 38 سال سن دارد و دارای لیسانس رشته گرافیک میباشد  از سال ۸۴ وارد عرصه هنر و بازیگری شده است. او اولین بار در فیلم رویای خیس پوران درخشنده جلوی دوربین حاضر شد وی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است و به همراه خانواده خود زندگی میکند.

غفاری بازیگری است که ساده پوشی را دوست دارد و از, پوشیدن لباس های عجیب و غریب خجالت می کشد .او فرزند بزرگ خانواده هم می باشد .

او در سریالهای سایه‌بان ، آشپزباشی ،یک مشت پر عقاب  و دلدار بازی کرده است او با سریال دلدار در سال 1398 به شهرت رسید محمدرضا غفاری در سینما نیز فیلم های زیادی بازی کرده است.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار به همراه سوابق و مصاحبه و زندگی شخص و تصاویر او خواهیم پرداخت.

محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

بیوگرافی

ایشان در 12 مردادماه 1364 در شهر تهران چشم به جهان گشوده است و از هنرپیشه های بسیار با استعداد کشورمان محسوب میشود که کارهای زیادی را تا به حال هنرنمایی کرده است.

کاراکتر نقش اول مرد این مجموعه آقای محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش میباشد که در کنار سوگل خلیق کاراکتر اول زن در نقش رونا باید هنرنمایی کنند.

در ماه رمضان یک مجموعه بسیار جذاب در حال پخش خواهد بود که حضور بازیگران مطرح و با استعداد باعث شده که مردم به تماشای آن بپردازند و آن را دنبال کنند.

کاری از برادران محمودی که تجربه بسیار خوبی را با مجموعه رهایم نکن کسب کردند حالا مجددا برای تلویزیون یک کار دیگر را آماده کرده اند تا مردم در ماه مبارک رمضان برای دقایقی سرگرم شود.

محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

سوابق

محمدرضا غفاری فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۸۴ وقتی ۲۰ ساله بود آغاز کرد. او برای اولین بار در فیلم سینمایی “رویای خیس” به کارگردانی پوران درخشنده در مقابل دوربین ظاهر شد و همین حضور، او را به‌صورت حرفه‌ای در مسیر بازیگری قرار داد.

اولین حضور محمدرضا غفاری در تلویزیون به سال ۸۸، و با نقش آفرینی در سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند برمی‌گردد. محمدرضا غفاری در این سریال توانست فرصت بازی در کنار چهره‌های مطرح بازیگری ایران از جمله پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا را به‌دست آورد.

محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

فعالیتها

او در سال 1384 اولین تجربه هنری خود را در سینما کسب کرد و با فیلم سینمایی رویای خیس اثری از خانم پوران درخشنده وارد دنیای بازیگری شد.

یکسال بعد نیز در فیلمتله روباه بازی کرد که باعث درخشش او در این کار سینمایی شد.

محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

سریالهای محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در تلویزیون هم چندین کار جذاب را بازی کرده که عبارتند از: آشپزباشی (۱۳۸۸)، خواندن تیزر برنامه ماه عسل (۱۳۹۴) ،سايه بان (۱۳۹۶) ،دلدار (۱۳۹۸) و روزهای خوشی و دلخوشی(۱۴۰۲).

این دو کاراکتر اصلی بوده که با یکدیگر قرار است یک داستان بسیار جذاب را بازی کنند.

محمدرضا غفاری بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

بازیگر نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

آرش یک دانشجوی بسیار باهوش و با تلاش است که در دانشگاه تحصیل میکند و رشته او فناوری کامپیوتر میباشد.

همچنین ببینید:

او به خاطر بیماری مادرش نمیتواند که درس و دانشگاه را ادامه بدهد و برای اینکه بتواند هزینه مخارجج بیمارستان مادرش را فراهم کند به ناچار دانشگاه را رها میکند و به دنبال ساخت یک اپلیکیشن میرود که مسیر خوشبختی و پولدار شدن او را فراهم میکند.

او با یک دختر به نام رونا آشنا میشود که به او علاقمند است.

محمدرضا غفاری بازیگر و همسرش نقش آرش در سریال دلدار کیست؟

حمدرضا غفاری متولد شش مرداد هزار و سیصد و شصت و چهار، در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و فارغ التحصیل رشته گرافیک مي باشد که از سال هشتاد و چهار وارد عرصه هنر و بازیگری شده است. او اولین بار در فیلم سینمایی «رویای خیس» جلوی دوربین حاضر شد و پس از آن فیلم های سونامی، جاده قدیم، خیابان دیوار، آبا جان، زار، آخرین بار کی سحر را دیدی؟، کوچه بی‌نام، برف، فرشتگان قصاب، قاعده تصادف، گس، انتهای خیابان هشتم و گیرنده را از او شاهد بوده ایم.

غفاری بازیگری است که ساده پوشی را دوست دارد و از پوشیدن لباس های عجیب و غریب خجالت می کشد. او فرزند بزرگ خانواده است که در این شماره به خاطر بازی وی در سریال رمضانی شبکه ۲ گفته های خواندنی اش را با هم می خوانیم.

 اولین‌باری که جلوی دوربین رفت 

اولین‌بار شهریور ۸۴ بود که سر فیلم «رؤیای خیس» پوران درخشنده جلوی دوربین رفتم. اولین سکانس در یک کافی‌شاپ بود که فیلمبرداری‌اش از ساعت پنج صبح تا دو صبح فردای همان روز طول کشید. از آن روزهایی بود که نمی‌دانی چگونه می‌گذرد و شرایطی مثل سخت بودن کار و البته تازه‌کار بودن، استرس بیشتری به من می‌داد.

فیلم برف تجربه خیلی خوبی بود؛ کار کردن با گروهی که خیلی حرفه‌ای هستند، کارگردان و فیلمنامه خیلی خوب است و گروه بازیگران و گروه پشت صحنه که بسیار خوب بودند، ضمن اینکه همیشه دوست داشتم با خانم رویا تیموریان کار کنم و این اتفاق برای من خیلی آموزنده بود. زمان «رؤیای خیس» تجربه زندگی کردنم خیلی کم بود و الان تجربه‌های بیشتری دارم. آن موقع دوست داشتم فقط یک فیلم بازی کنم، اما طی این سال‌ها چیزهای دیگری برایم مهم هستند؛ مثل اینکه کاری که انجام می‌دهم را دوست داشته و زمان فیلمبرداری خوشحال باشم و اینکه کار کردن در سینما برایم مهم‌تر است!

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *