محمد توحیدی (روحانی) کیست بیوگرافی و ماجرای فرار و از ایران

محمد توحیدی (طلبه و آخوند) کیست بیوگرافی محمد توحیدی روحای انگلیسی و ماجرای فرار از ایران و فعالیتهای اینستاگرام را در صفحه بخوانید.

محمد توحیدی کیست

محمد توحیدی یکی از روحانیون خودفروخته به شبکه ضد انقلاب و اسرائیلی من و تو بوده که فعالیت مجازی برای انحراف جوانان و هدایت افکار آنها به سمت اهداف اسرائیل بر عهده دارد.

او مدتی است که با استفاده از لباس روحانیت اقدام به تبلیغات علیه جمهوری اسلامی ایران می کند از مصاحبه اش با شبکه ضد انقلاب من و تو تا برخی از چهره های ضد انقلاب صهیونیستی باعث شده که توجه بسیاری از رسانه های خارجی را به خود جلب کند.

محمد توحیدی (طلبه و آخوند) کیست بیوگرافی محمد توحیدی روحای انگلیسی و ماجرای فرار از ایران

او مدتی در ایران فعالیت داشت تصاویری از دیداش با سید حسن خمینیدر شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب پخش شده و به گونه‌ای میخواهند او را به عنوان یکی از روحانیون  پرنفوذ در ایران بدانند معلوم نیست که محمد توحیدی چگونه و به چه علت از ایران خارج شده و به شبکه های ضد انقلابی پیوسته است.

در چند روز گذشته ویدیویی تبلیغاتی از مصاحبه فردی به نام محمد توحیدی با شبکه معاند من و تو منتشر شده است که به سرعت در حال بازنشر در فضای مجازی است و قرار است به زودی از این شبکه پخش شود. در این ویدیو از این روحانی به عنوان « امام صلح» نام برده می‌شود.
شبکه من و تو او را فردی که مواضعی صریح علیه اسلام رادیکال دارد؛ معرفی می‌کند و اکانت توئیتری او را با یک میلیون دنبال کننده تبلیغ می‌کند. توحیدی در این ویدیو ادعا می‌کند ۱۵ هزار مقام دولتی در دنیا او را دنبال می‌کنند. اظهارنظرهای او در این ویدیوی تبلیغی نشان می‌دهد که او رویکردی ضد جمهوری اسلامی دارد. در چند سال گذشته او از هر فرصتی برای تبلیغ علیه اسلام و ایران استفاده کرده است.

محمد توحیدی (روحانی) کیست بیوگرافی و ماجرای فرار و از ایرانتوحیدی با سازمان سیاسی برانداز «فرشگرد» همکاری دارد و  خواهان ادامه تحریم‌های ایران توسط آمریکاست. او همچنین رابطه نزدیکی با جریان راست افراطی دارد و از آن جمله می توان به رابطه نزدیک او با سناتور فرام اشاره کرد. سناتوری که ایرانیان را “ملتی بد ذات” خواند. توییت او درباره دیدار با رضا پهلوی، ماهیت براندازانه  او را بیش از پیش تقویت می‌کند.

«شیخ قلابی»!

جستجو درباره توحیدی در منابع بین‌المللی نگاه متفاوتی را درباره او ارائه می‌دهد. جامعه مسلمانان او را «شیخ جعلی» استرالیا لقب داده است. این روحانی افراطی که توسط رسانه‌های زرد به عنوان یک رهبر مذهبی معرفی شده است، از روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی خود برای به راه انداختن یک جنگ فرقه‌ای علیه مسلمانان استرالیا استفاده می‌کند.

محمد توحیدی (روحانی) کیست بیوگرافی و ماجرای فرار و از ایران

او در برنامه‌های خود از دولت استرالیا خواسته ساخت مساجد و مراکز اجتماعی مسلمانان سنی مذهب را ممنوع کند. او همچنین در یک برنامه اعلام کرد صحیح البخاری، مقدس ترین کتاب حدیث اهل سنت، باید توقیف شود.

توحیدی نه توسط شورای ملی ائمه جماعت استرالیا و نه مشابه آن در استرالیای جنوبی، به عنوان امام یا شیخ به رسمیت شناخته نشده و همچنین به هیچ مسجد یا مرکز عبادی استرالیایی وابسته نیست. هیچ مدرک تحصیلی از او توسط جامعه المصطفی تایید نشده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

7 نظر

  1. سلام
    ازاینها زیادتوشبکه منوتوواینترنشنال میادومیره ولی خداروشکرمردوم ما وبخصص جوانان مادیگه کاملا ازاهداف اینخا اگاه هستند واین شخص رونبایدجدی گرفت

    • مردم این مدلی بی سواد

    • دانیال شریفی‌نژاد

      شاید این شخص هویت واقعیش اینی که میگه نباشه اما حداقل میشه بیشتر از این حاکمانُ روحانیونی که همه چرتوپرتهاشون رو ب‌زور ب خورد ملت تزریق میکنن پذیرفتُ باورهای ضرری به ملت و مملکت نخواهد زد برعکس مبلغین دینی که ایران رو به‌نفع خودشون و عربها دوقبضه‌ کردن

  2. ولی منم مثل پیامبرم حضرت محمد(ص)بابت پرستی مخالفم وهرکس ازاین موضوع دفاع کنه موافقم.

  3. چند قرن است که استعمار از این امامهای قلابی ساخته و میسازد

  4. انسان آزاده هر نظری داشته باشه و هر دیدگاهی داره تبلیغ کنه هر کسیم مخالف عقیده اون روحانیه در جوابش مصاحبه کنه و از وضع موجود دفاع کنه

  5. محمود نوربخش

    دیدگاه و نظرات این روحانی را شنیدم کاملاً منطقی و قابل احترامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *