محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین و عکس مادر و تنها بازمانده عملیات زعفرانیه و همه همسران و ازدواج های مسعود رجوی و تعداد فرزندان و ابتر بودن و ماجرای روابط نامشروع و فایل صوتی پسر سرکرده گروهک منافقین را در مجله شبونه بخوانید.

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟

محمد رجوی با نام اصلی مصطفی پسر مسعود رجوی و اشرف ربیعی از سرکردگان گروهک منافقین متولد دهه پنجاه بوده که از وی فایلی صوتی منتشر شده که در آن فایل صوتی افشاگری بی سابقه ای را علیه گروهک جنایتکار منافقین را انجام داده است.
او در این فایل از شکنجه‌ شدن و آزار و اذیت خود و تعدادی از نیروهای منتقد سازمان خبر داده که توسط منافقین و عمال جنایتکار این گروهک خبر داده است.

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین

افشاگری محمد رجوی علیه جنایات منافقین

لازم به ذکر است که پسر مسعود رجوی چند سال پیش به دلیل اعتراضات و انتقادات تند بر علیه سازمان منافقین، توسط نیروهای این سازمان بازداشت و به مکانی نامعلوم برده شده است.
وی پس از بازجویی و شکنجه، مدتی بعد از زندان آزاد شد و به خانه‌ای مخفی در اردوگاه اشرف برده شد.
او در این خانه تحت الحفظ ماند تا سازمان تصمیم بعدی را درباره اش بگیرد.
بعد از اسکان در خانه امن به طور مخفیانه فایلی صوتی را با کمک دوست مورد اعتمادش ضبط کرده و اعلام کرده بود که “اینها قصد دارند مرا از بین ببرند، در صورتی که خبری از من نیافتی و مطمئن شدی که مرا کشته‌اند، این فایل را منتشر کن”.

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین

عکس محمد رجوی پسر مسعود رجوی

اکنون بعد از چند سال، این فرد مورد اعتماد پسر مسعود رجوی، به دلیل عدم اطلاع از وضعیت دوست صمیمی‌اش، فایل صوتی افشاگری که علیه سازمان منافقین بوده را منتشر کرده است.
او در این فایل صوتی که چند سال پیش و قبل از اینکه سازمان منافقین اردوگاه اشرف را ترک کند، ضبط شده است، از سه روز حبس و شکنجه خود خبر می‌دهد و می‌گوید: بر اثر این شکنجه و حبس روانی شده‌ام.

بیوگرافی محمد رجوی

محمد گفته که رهبران مجاهدین برای سفیدسازی جرائمی که در حق من مرتکب شدند، من را وادار به نوشتن اعترافات دروغین علیه خویش نموده‌اند.

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین
تنها بازمانده‌ی عملیات بزرگ ضربه زعفرانیه

عملیاتی موسوم به ضربه زعفرانیه در روز ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۶۰ در خانه تیمی موسی خیابانی یا همان مرکز فرماندهی ترورهای منافقین در تهران انجام شد که در آن خیابانی نفر دوم سازمان منافقین و اشرف ربیعی همسر اول مسعود رجوی و حدود ۲۰ نفر دیگر از نیروهای رده‌های بالای سازمان در جریان درگیری با نیروهای امنیتی سپاه پاسداران کشته شدند.

از این عملیات تنها یک پسر زنده ماند که نامش مصطفی، پسر اشرف ربیعی و مسعود رجوی بود.
محمد رجوی با فداکار یک پاسدار زنده ماند که به پدربزرگش تحویل داده شد.

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین

عکس اشرف ربیعی همسر اول رجوی و مادر محمد

مصطفی بعد از مراحل قانونی به پدربزرگش در مشهد تحویل داده شد و منافقین به دستور مسعود رجوی بعد از چند سال او را به‌صورت پنهانی از کشور خارج کرده و به فرانسه منتقل کردند.
مصطفی بعد از ورود به فرانسه در تشکیلات منافقین به نام “محمد رجوی” شناخته می‌شد. وی در همان‌جا تا مدتی تحصیل کرد و سپس به عراق بازگشت.
بعد از شکست سنگین منافقین در عملیات مرصاد کودکان، به اروپا برده شده و در پانسیون‌های متعلق به سازمان نگهداری شدند تا آموزش های لازم را برای بازگشت به پادگان اشرف را ببینند.

محمد رجوی دلش نمیخواست با این گروه همراه شود به پادگان اشرف برده شد و مانور پدرش روی او شروع شد که می‌خواست بگوید من استثنایی قائل نیستم و پسر خودم را هم به پادگان اشرف نگه میدارم.
بعد از خروج منافقین از عراق محمد رجوی با منافقین به لیبرتی منتقل شد و در مراحل انتقال به کشور آلبانی، از عراق خارج شد و به نروژ فرستاده شد.
بعد از انتقادات صریح او را دستگیر کرده و وی نیز فایل صوتی را ضبط کرد.

همه ازدواج های مسعود رجوی

سرکرده گروهک منافقین در اولین ازدواجش با اشرف ربیعی در سال 59 ازدواج کرد.
همسر اولش در درگیری با نیروهای امنیتی سپاه در عملیات زعفرانیه کشته شد که یک پسر به نام محمد از او مانده است.

محمد رجوی پسر مسعود رجوی کیست؟ + افشاگری علیه جنایات منافقین

ازدواج دوم با فیروزه بنی صدر دختر ابوالحسن بنی صدر

وی در دومین ازدواجش با فیروزه بنی صدر دختر 18 ساله ابوالحسن بنی صدر ازدواج کرد که به علت اختلاف با بنی صدر به طلاق انجامید.

ازدواج سوم با مریم قجر

همسر سوم او مریم قجر یا مریم رجوی می باشد که بعد از جدایی کوتاه مریم قجر از همسر اولش در سال ۶۴ انجام می شود.

همسر اول مریم رجوی کیست

مریم قجر قبل از ازدواج با سرکرده منافقین با مسعود ابریشمچی از دوستان رجوی و اعضای اصلی گروهک ازدواج کرده بود و دارای یک فرزند بود.
بعد از جدایی از وی در مدت کوتاهی با سرکرده این‌ گروهک ازدواج کرد.
گفته می شود که این تیمی بوده و احتمالا به اجبار اعضای گروهک مجبور به جدایی شده است.

اظهارات محمد رجوی

به گفته اعضای جدا شده گروهک تروریستی منافقین، مصطفی که اکنون بیش از ۳۵ سال سن دارد و با افکار سیاست‌های پدرش به شدت اختلاف دارد، می‌گوید: « من بدبخت‌ترين بچه دنيا هستم. وقتی که نوزاد بودم مادرم در خانه تیمی در تهران کشته شد، بعد از آن با پدر بزرگم بودم که توسط تشکيلات به فرانسه برده شدم. در آنجا روزها با 4 تا محافظ به مدرسه می‌رفتم و عصرها هم معلم خصوصی داشتم. حق نداشتم با بقيه بچه‌ها بازی کنم و بعد هم که به اينجا(عراق) آورده شده‌ام».

مطالب فوق در این بخش بازنشر دیگر رسانه هاست

مطالب فوق صرفا از دیگر رسانه های خبری کشور بازنشر و برگرفته شده از دیگر رسانه ها می باشد و مجله شبونه نیز از این رسانه بازنشر و اقتباس کرده است و صرفا برای اطلاع رسانی می باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. سلام واقعا این گروهک خیانتکار هستن و احمق آخه اصلا ائیدولوژیشون مشکل داره بیچاره بچه های طفلی که گیر این پدر و مادرهای بدردنخور افتادن

  2. فرمانفرما

    خب کو این فایل کذایی ، چرا پس تا کنون شنیده نشده است، هر چند نیازی به افشاگری نیست. دیدنی‌ها کم نیست ، هیچ تفاوتی مابین دیکتاتورها نیست دیکتاتور‌ها. با دستانی آلوده به خون ، در هر لباس،کسوت هر عقیده، ‌هدف و جنسیتی میتواننند بروز و از استفاده ابزاری از دیگران ابائی نداشته باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *