محمد نوری فوتبالیست کیست الان کجاست +بیوگرافی و عکس همسرش

محمد نوری فوتبالیست کیست الان کجاست +بیوگرافی و عکس همسرش

محمد نوری فوتبالیست کیست الان کجاست

محمد نوری فوتبالیست در حال حاضر بازنشسته شده و در تیم ملوان بندر انزلی به عنوان مربی فعالیت مکیند.

محمد نوری مربی ملوان مدعی است که جو فوتبالی در انزلی باعث شده تا تمامی بازیکنان در این تیم با احترام و تعصب بالا برای موفقیت آن بجنگند.

محمد نوری فوتبالیست کیست الان کجاست +بیوگرافی و عکس همسرش

نوری: بازیکنان ملوان با پیراهن ملوان عشق می‌کنند
به گزارش “ورزش سه”، ملوان بندرانزلی در یکی از بهترین فصول خود با نمایشی درخشان توانسته نگاه‌ها را جلب کرده و احترام دیگر تیم‌ها را به همراه داشته باشد. آنها این هفته نیز موفق شدند با برتری خانگی برابر گل گهر سیرجان در جمع بالانشینان جدول کار را دنبال کرده تا امیدواری بیشتری برای اتفاقات شیرین پایان فصل شکل دهند.

محمد نوری مربی ملوان درباره شرایط این تیم و نمایش آنها مقابل حریف سیرجانی گفت: بازی خیلی سخت و سنگینی بود و گل گهر خیلی ما را اذیت کرد اما موقعیت‌های خوبی داشتیم و حق‌مان سه امتیاز بود. بازی تاکتیکی انجام دادیم و با حمایت هواداران سه امتیاز شیرین را کسب کردیم. این بازی برای ما شش امتیازی بود و توانستیم جای این تیم را در جدول بگیریم.

وی ادامه داد: موفقیت امروز ماحصل تلاش شبانه روزی کادرفنی و بازیکنان در کنار حمایت مدیریت و هواداران است. ما تمام توان‌مان را برای خوشحالی مردم انزلی گذاشته‌ایم و وقتی رضایت آنها را می‌بینیم خوشحال می‌شویم و انرژی‌مان تکمیل می‌شود. اینکه به تیم خودشان افتخار کنند برای ما لذتبخش است. اینکه تیم‌ها الان اینجا بیایند برای مساوی خیلی خوب است و نشان از کیفیت بالای تیم می‌دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *