محمودرضا شیرازی شهردار آبادان کیست؟ ماجرای زدن واکسن کرونا

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان کیست؟ ماجرای زدن واکسن کرونا

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان کیست؟ ماجرای زدن واکسن کرونا به درخواست پاکبانان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان کیست؟

ایشا ن در 14 اسفند 1398 برای دومین بار موفق بشد به عنوان شهردار آبادان انتخاب شود.

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان کیست؟ ماجرای زدن واکسن کرونا

او با کسب 6 رای توانست به این سمت منصوب شود.

ایشان با رای فواد دریس فرد، ناصر کعبی، خلیل جنامی، حمید کوراوند، آرش بهفر و سید شریف موسوی برای دومین بار به عنوان شهردار آبادان انتخاب شد.

در این رای گیری دهداری پور دیگر کاندیدای پست شهردار آبادان سه رای حسن کمری، عبدالله کعبی و کریم پور دریس را به خود اختصاص داد.

ماجرای زدن واکس کرونا به درخواست پاکبانان

ایشان در 28 فروردین 1400 در صحبت هایی جنجالی باعث شد که واکنش های زیادی را به وجود آورد! او گفت به درخواست پاکبانان من واکسن کرونا زدم!!

محمودرضا شیرازی شهردار آبادان کیست؟ ماجرای زدن واکسن کرونا

او گفت به علت ترس، استرس و انصراف تعدادی از پاکبانان داوطلب دریافت واکسن کرونا، ناچار به تزریق تعدادی واکسن به مدیران مختلف شهرداری آبادان شدیم.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان مانند سایر شهرداری‌های کشور سهمیه تزریق واکسن کرونا به پاکبان ها را دریافت کردکه متاسفانه این موضوع در روزهای اخیر باحواشی زیادی به همراه بود.

او ادامه داد: پاکبان ها مجموعه ای از ارکان اصلی هر شهرداری هستند و ۲۱۹ واکسن کرونا به شهرداری آبادان جهت تزریق به پاکبانان اختصاص یافت و تعداد پاکبانان شهرداری آبادان بیش از ۵۰۰ نفر است.

او افزود: ۱۴ تن از پاکبانانی که داوطلب دریافت واکسن سینوفارم بودند به جهت تردید و استرسی که آنها داشتند در مراسم تزریق واکسن حاضر نشدند و علت ترس آنان ناشناخته بودن این واکسن بود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *