مخترع کپی پیست درگذشت +بیوگرافی لری تسلر

مخترع کپی پیست درگذشت +بیوگرافی لری تسلر

مخترع کپی پیست درگذشت +بیوگرافی لری تسلر از مهندسان و کارشناسان ارشد حوزه انفورماتیک و کامپیوتر را در دامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی لری تسلر مخترع کپی پیست

لارنس گوردون تسلر (24 آوریل 1945 – 17 فوریه 2020) دانشمند رایانه ای آمریکایی بود که در زمینه تعامل انسان و کامپیوتر کار می کرد. تسلر در زیراکس PARC ، اپل ، آمازون و یاهو کار کرده است.

مخترع کپی پیست درگذشت +بیوگرافی لری تسلر

شروع فعالیت

اولین زبان برنامه نویسی شی گرا پویا و کولی ، پردازنده کلمه اول با رابط کاربری گرافیکی برای Xerox Alto بود. در طی این کار ، به همراه همکار تیم مت ، تسلر ایده ایجاد قابلیت کپی و چسباندن و ایده نرم افزار modeless را توسعه داد.

h, روی اپل لیزا و اپل نیوتن کار کرد و به توسعه Object Pascal و استفاده از آن در ابزارهای برنامه نویسی برنامه از جمله MacApp کمک کرد.

تسلر در شهر نیویورک بزرگ شد و در سال 1961 از مدرسه عالی علوم برونکس فارغ التحصیل شد.

وی به دانشگاه استنفورد رفت ، جایی که در دهه 1960 در رشته کامپیوتر تحصیل کرد.

مخترع کپی پیست درگذشت +بیوگرافی لری تسلر

در آنجا وی برخی از کارهای برنامه نویسی را در کنار هم انجام داد و پس از فارغ التحصیلی ، به عنوان مشاور در ارائه خدمات برنامه نویسی در منطقه فعالیت کرد.

از آنجا که او تنها معدود برنامه نویسان رایانه ای بود که در فهرست تلفن Palo Alto در فهرست قرار گرفت ، کار خوبی را دریافت کرد

با این حال ، رکود منطقه ای باعث خشک شدن این کار مشاوره شد. در اواخر دهه 1960 ، تسلر در دانشگاه آزاد Midpeninsula مشغول به کار شد

درگذشت مخترع کپی پیست

“لری تسلر”، مخترع “کپی و پیست” در سن ۷۴ سالگی درگذشت؛ تسلر نقشی کلیدی در توسعه طیفی از محصولات اپل داشت و به عنوان نایب رئیس اپل نت و اپل ادونسد تکنولوژی گروپ فعالیت می‌کرد. او پس از تحصیل در دانشگاه استنفورد در واحد تحقیق و توسعه شرکت Xerox PARC مشغول کار شد.

مخترع کپی پیست درگذشت +بیوگرافی لری تسلر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *