فیلم کامل مداحی پیمان طالبی (جدید) را ببینید نوحه خوانی بامزه

فیلم کامل مداحی پیمان طالبی (جدید) را ببینید نوحه خوانی بامزه

فیلم کامل مداحی پیمان طالبی (جدید) را ببینید نوحه خوانی بامزه

فیلم نوحه خوانی و مداحی پیمان طالبی مجری که در نوع خود متفاوت است او در ایام محرم در هیئت محله خود مداحی میکند.

پیمان طالبی مجری طبیب که چندی پیش برنامه او به دلیل صحبت های جنجالی کارشناس مبنی بر رابطه آرتروز و نماز خواندن تعطیل شد حالا در عرصه مداحی به فعالیت پرداختند و در ایام محرم نوحه خوانی میکند.

پیمان طالبی بارها اعلام کرده که از عاشقان اهل بیت بوده و علاقه بسیار زیادی به امام حسین دارد و در ایام محرم به کار مداحی و نوحه خوانی در هیئت محله خود می‌پردازد .

پیمان طالبی مجری تلویزیونی بوده که با برنامه مردم چی میگن به شهرت رسید و با برنامه طبیب گام خود را در عرصه مجری گری برداشت او متولد ۲۴ خرداد ۱۳۶۶ در تهران بوده و در رشته مهندسی عمران فارغ التحصیل شده است همسرش ندا مصباح نام دارد آقای طالبی کار خود را در سال ۱۳۸۸ با رادیو همدان آغاز کرد و بعد از عملکرد موفق توانست به تلویزیون ورود پیدا کرده و در شبکه سوم به کار را بپردازد.

این برنامه یک برنامه ی ترکیبی عصرگاهی بود که از 8 آیتم، تشکیل می شد. این آیتم ها در مورد مشکلات و مسائل مربوط به خانواده بود و سعی می کرد با استفاده از نظر مردم، موضوعات مربوط به سبک زندگی ایرانیان را به چالش بکشد.

او موفق شد در این برنامه که اولین اجرای او بود استعداد خود را نشان دهد و سریعا به محبوبیت برسد. یکی از مهم ترین ویژگی های بارز وی، نحوه ی ارتباط برقرار کردن با مردم است که سبب شده در کار اجرا، موفق شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *