بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح + عکس
پیمان طالبی مجری ، گوینده متولد 24 خرداد 1366 در تهران می باشد . او با مجری برنامه طبیب و مردم چی میگن به شهرت رسید.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح + عکس

پیمان طالبی کیست و اهل کجاست

پیمان طالبی مجری ، گوینده متولد 24 خرداد 1366 در تهران می باشد . او با مجری برنامه طبیب و مردم چی میگن به شهرت رسید پیمان طالبی در نوجوانی فعالیت زیادی در مساجد و هیئت ها داشت و به عنوان مداح در مراسم ها شرکت می کرد . اما از چهارده سالگی به یادگیری ساز کیبورد پرداخت و کم کم به سوی خوانندگی تغییر مسیر داد .  پیمان طالبی با ندا مصباح در چند سال پیش ازدواج کرده اند اما اطلاعات خاصی در مورد زندگی شخصی این زوج وجود ندارد .

در ادامه بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح +اینستاگرام او را به همراه سوابق در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری

پیمان طالبی مجری تلویزیون می باشد که مردم او را با برنامه مردم چی میگن و طبیب می شناسند.

پیمان طالبی از مجریان بی حاشیه و حرفه ای صداوسیما میباشد که تا به حال برنامه های زیادی را اجرا کرده است او با برنامه مردم چی میگن موفق شد به شهرت برسد و حالا با برنامه طبیب گام مهمی را در عرصه مجریگری برداشته است. آقای طالبی در سال های اخیر به شدت مورد توجه مردم قرار گرفته است و موفق شده برنامه های زیادی را اجرا کند.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح +اینستاگرام

وی متولد ۲۴ خرداد ماه ۱۳۶۶ در شهر تهران است و در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است.

همسرش ندا مصباح

آقای پیمان طالبی متاهل است او سال ها پیش با خانمی به نام ندا مصباح ازدواج کرده

آنها در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده اند.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح +اینستاگرام

شروع فعالیت هنری

زمانی که در شهر همدان دوران تحصیلی خود را پشت سر میگذاشت در یک فراخوان گزارشگری به صدا و سیمای همدان رفت و موفق شد که نظر مسئولان این سازمان را به دست آورد و به عنوان مجری رادیو و تلویزیون و همدان فعالیت خود را آغاز کند

در سال ۱۳۸۸ در رادیو همدان توانست ارتباط زیادی با رادیو‌جوان داشته باشد و به همین ترتیب او در رادیو جوان به فعالیت خود ادامه داد

بعد از مدتی توانست به تلویزیون راه پیدا کند و با برنامه مردم چی میگن به شهرت فراوانی دست پیدا کند

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب

اجرای برنامه مردم چی میگن اولین تجربه پیمان طالبی

برنامه‌ای ترکیبی عصرگاهی با حداقل 8 آیتم که به طرح مسائل و مشکلات در حوزه خانواده پرداخته و سعی دارد از منظر مردم موضوعات در حوزه سبک زندگی ایرانیان را به چالش بکشد و نسبت به اصلاح و نقد رفتار غیر ارزشی اهتمام ورزد

برنامه مردم چی میگن اولین حضور پیمان طالبی در تلویزیون بود که موفق شد استعداد بسیار زیاد خود در اجرا را به رخ همگان بکشد و خیلی زود به محبوبیت زیادی دست پیدا کند

یکی از مهم ترین خصوصیات ایشان نحوه ارتباط برقرار کردن با مردم است و به همین دلیل است که در کار اجرا بسیار موفق می باشد

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب +اینستاگرام

برنامه طبیب

بعد از مدتی برنامه طبیب که با موضوع پزشکی بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت بازهم در بین مردم با استقبال مواجه شد

حالا به یکی از چهره های محبوب کشورمان تبدیل شده است که در برنامه‌های اجرا شده با مردم خیلی خوب ارتباط برقرار کند و حرف آنها را به مهمانان برنامه بزند.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب

در خیابان که می روید، بازخوردها چطور بوده؟

– خدا را شکر خیلی خوب بوده… ما اصلا فکرش را نمی کردیم که یک برنامه تازه متولد شده در تلویزیون اینقدر زود بتواند جای خودش را در بین مردم باز کند. نمی خواهم بگویم فراگیر شده و همه آن را تماشا می کنند ولی تصورمان این بود که ممکن است بعد از ۹ ماه همه گیر شود اما به محض اینکه سه ماه از پخش گذشت، دیگر همه آن را می شناختند.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش +اینستاگرام

بازخورد خوب بوده یعنی چه؟ از اطرافیان تان پرسیده اید یا مردم هم نظرشان را گفته اند؟

– عوامل خودمان که طبیعتا هیچ وقت بد نمی گویند. ما از طریق پیامک هایی که به برنامه می آید، از طریق شبکه های اجتماعی که از برنامه می گویند، فهمیدیم بازخوردها چطور است. در کوچه و خیابان هم کاملا مشخص است که چه کسی از برنامه راضی است و چه کسی نیست. خدا را شکر درصد بیشتری راضی هستند.

چقدر پیامک به برنامه می آید؟

– به طور میانگین ۹ هزار پیامک به هر برنامه می رسد. گاهی پنج هزار و گاهی ۹۱۲ هزار. بستگی به مهمان برنامه دارد.

بیوگرافی پیمان طالبی مجری طبیب +اینستاگرام

اگر از بیرون به اجرای خودتان نگاه کنید، فکر می کنید چقدر موفق بوده اید؟

– من داعیه تلویزیونی – فعلا – ندارم چون رادیویی بوده ام و قطعا این دو مدیوم با هم تفاوت دارند. قطعا نقص هایی دارم. البته نه در شیوه گفتارم ولی حداقل در قضیه تصویر، نه هراسی دارم و نه می توان مدعی باشم. در رادیو عادت کرده ایم که میمک صورت مان عادی باشد ولی در تلویزیون متفاوت است. من نمره قبولی به خودم می دهم ولی قطعا بهتر خواهم شد.

سرگرمی ها و علایق

غذای مورد علاقه : کوبیده

او علاقه مند به درس فیزیک و ریاضی می باشد!

داستان و رمان زیاد خوندن ولی کتاب ‘دا’ رو بیشتر می پسندند

فیلک و سریالها مورد علاقه : فیلم ملکه و سریال ثریا

موسیقی مورد علاقه : حمید حامی و محمد علیزاده

ورزشهای مورد علاقه : فوتبال ! استقلالی دو اتیشه !!

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش +عکس و اینستاگرام

توبیخ به دلیل گفتن حرف حق

مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» به خاطر اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش های بسیاری مواجه شد، از سوی مدیر شبکه سه سیما توبیخ شد.

پیمان طالبی مجری این برنامه در سخنانی تند گفته بود که آمار مرگ و میر کرونا برای مسئولان فقط یک عدد است. او با اشاره به اظهارات زالی و پاسخ ظریف از مسئولان خواست “فقط یک هفته دهن خود را ببندند” و سخنرانی و مصاحبه نکنند.

سخنان این مجری تلویزیونی بازتاب وسیعی داشت و واکنش های زیادی برانگیخت.

در همین رابطه روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: “تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد.”

خوانندگی

علاقه ی پیمان طالبی به خوانندگی و آهنگ سازی باعث شده است همواره در کنار سایر فعالیت هایش از این حوزه غافل نشود .در سال 1393توانست رتبه دوم آهنگ سارزی را در جشنواره موسیقی سریلانکا دریافت کند .در جایی گفته است موسیقی اولویت اولم نیست ولی علاقه زیادی به این موضوع دارد .

بیوگرافی پیمان طالبی مجری برنامه طبیب و همسرش ندا مصباح + عکس و تصاویر

ارتباط با رادیو

با وجود اینکه در این سال ها بصورت گسترده از برنامه های تلویزیونی پیمان طالبی استقبال شده است ، اما همواره از رادیو غافل نبوده و ارزش جایی که از آنجا فعالیت خود را شروع کرده است میداند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *