ماجرای مدرسه نیلوفر بهبهانی و فقط نیلوفر اشتباه وحشتناک آموزش و پرورش

ماجرای مدرسه نیلوفر بهبهانی و فقط نیلوفر اشتباه وحشتناک آموزش و پرورش

انتشار 16 آذر 1400 – Study time 3 minutes

مدرسه نیلوفر بهبهانی و فقط نیلوفر اشتباه وحشتناک آموزش و پرورش را ببینید جزئیات را در این صفحه مشاهده نمایید.

ماجرای مدرسه نیلوفر بهبهانی و فقط نیلوفر اشتباه وحشتناک آموزش و پرورش

اتفاق عجیبی در نامگذاری یکی از مدارس سیستان و بلوچستان رخ داده که دستمایه طنز کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است .

ماجرای مدرسه نیلوفر بهبهانی و فقط نیلوفر اشتباه

بنا به گفته اهالی همسایه با این مدرسه دختری نام نیلوفر بهبهانی فوت می‌کند و پدر و مادرش تصمیم می‌گیرند برای شادی روحش مدرسه ای در سیستان و بلوچستان بسازند .

پدر و مادر این دختر به مسئولان آموزش و پرورش گفته بودند که نام مدرسه را نیلوفر بگذارند و مسئولان آموزش و پرورش از پدر و مادر او پرسیدند نام مدرسه را بگذاریم نیلوفر بهبهانی؟؟؟ و پدر و مادر پاسخ داده اند” نه فقط نیلوفر”.

حالا مسئولان آموزش و پرورش در یک اشتباه فاحش نام مدرسه را فقط نیلوفر نام‌گذاری کرده‌اند که تابلوی بالای مدرسه سوژه رسانه ها شده است.

مدرسه فقط نیلوفر که این روزها به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده و آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اشتباه جالبی را انجام داده است

در نهایت مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کردند که این اتفاق در مدرسه روستای کمک در شهرستان زهک رخ داده است و گفته شده که این اشتباه از طرف پیمانکار بوده است.

در همان زمان و پس از رویت ناظر نوسازی مدارس، نسبت به تغییر در نام تابلو اقدام می‌شود. این اتفاق و این اشتباه که از سوی «پیمانکار» این پروژه رخ داده است، مربوط به حدود یکسال پیش در این استان بوده که اکنون دستمایه طنز برخی افراد در فضای مجازی شده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *