مدل موی جدید نیمار را ببینید مدل مدفوع و چندش (عکس)

مدل موی جدید نیمار را ببینید مدل مدفوع و چندش (عکس)

مدل موی جدید نیمار را ببینید مدل مدفوع و چندش (عکس) و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مدل موی جدید نیمار

نیمار مهاجم تیم ملی برزیل بعد از مسابقات جام کوپا امریکا از مدل موی خود رونمایی کرد.

مدل موی جدید نیمار را ببینید مدل مدفوع و چندش (عکس)

این فوتبالیست که با تیم ملی نایب قهرمان این جام شد چند روز بعد با دو دختر جوان تصویری را به اشتراک گذاشت که دستمایه طنز کاربران شبکه های اجتماعلی شده است.

این بازیکن مطرح که سابقه بازی در تیم بارسلونا را دارد حالا با مدل جدید خود سوژه رسانه های جهان قرار گرفته است و بسیاری از کاربران با مدل موی او شوخی میکنند

دوست پسر جوان مادرش

گفتنیست سال گذشته هم مادر این بازیکن با یک پسر جوان (کوچکتر از نیمار) دوست شده بود که این اتفاق هم حسابی برای نیمار دردسر درست کرده بود و بسیاری از کابران فضای مجازی او را به سخره گرفته بودند هرچند بعد از گذشت چند ماه مادرش این پسر را به دلیل خیانت رها کرد.

لازم به ذکر است نیمار در 5 فوریه 1992 در مگی داس کروز، سائوپائولو برزیل زاده شد او در نیمه ماه 4 ام تولد، نیمار به شیوه معجزه آسایی از یک تصادف رانندگی وسقوط به دره جان سالم به در برد. علت سقوط اتومبیل آن ها به دره حرکت تند یک ماشین بود که ناخواسته و با بی توجهی به طرف ماشین آنها می آمد. این اتفاق در حالی رخ داد که آنها در راه بازگشت به شهر خود برای دیدار با برخی اقوام بودند. خوشبختانه نیمار که در صندلی مخصوص نگهداری کودک در صندلی عقب ماشین بود، از این حادثه رانندگی جان سالم به در برد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *