فیلم / مراسم ازدواج گوهر خیراندیش و ازدواج مجدد جنجالی

فیلم / مراسم عروسی گوهر خیراندیش در تالار لاکچری آمریکا

گوهر خیراندیش به مراسم ازدواج و عروسی اش در آمریکا واکنش نشان داد او درباره ازدواج مجددش با یک پسر جوان گفت افراد باید با همسن خود ازدواج کنند و باید به خانواده ها احترام گذاشت ایشان همچنین گفت کبوتر با کبوتر باز با باز که منظور خانم خیراندیش این بود که با پسر جوان ازدواج نکرده است به هرحال زندگی شخصی هر کسی به خودش مربوط بوده و نباید درباره مسائل خانوادگی و خصوصی دیگران دخالت کنیم و به تصمیم انها باید احترام بگذاریم.

فیلم کامل مراسم عروسی گوهر خیراندیش در تالار لاکچری آمریکا

مراسم عروسی منتسب به گوهر خیراندیش حسابی جنجال ساز شده است.

بعد از مصاحبه جنجالی گوهر خیراندیش درباره ازدواج مجددش حواشی زیادی به وجود آمده است.

فیلم کامل مراسم عروسی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در مصاحبه‌ای گفته بود زمانی که فرزندانم ازدواج کنند تصمیم دارم که من هم ازدواج کنم و نمی خواهم که تنها زندگی کنم گوهر خیراندیش بازیگر سرشناس کشورمان در مصاحبه اش گفت من روزی که ازدواج کنم حتماً خبرش را اعلام می کنم و دوست ندارم که مخفیانه کاری را انجام بدهم.

گوهر خیراندیش چند سال پیش در مراسم عروسی دخترش در آمریکا رقصید و مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

گویا تصمیم به ازدواج مجدد دارد و به زودی باید منتظر خبرهای او باشیم.

این بازیگر متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز بوده و همسر سابق جمشید اسماعیل خانی میباشد.

جمشید اسماعیل خانی در سال ۱۳۸۱ فوت کرد حاصل ازدواج آنها سه فرزند به نام های امید و آزاده و آناهیتا می باشد .

خانم گوهر خیراندیش در سال ۱۳۶۵ وارد دنیای بازیگری حرفه ای در سینما شد و کار خود را با روزهای انتظار آغاز کرد فیلمی که توسط اصغر هاشمی کارگردانی شد سپس با فیلم های با من از فردا بگو و روز باشکوه گام های دیگر خود را برداشت خانم خیراندیش در سال ۱۳۸۴ با سریال آینه به کارگردانی غلامحسین لطفی در تلویزیون ظاهر شد و سپس با سریال های مدرس و روزی روزگاری و روزگار وصل ایفای نقش پرداخت.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی گوهر خیراندیش بازیگر و همسرش
فیلم کامل حمله به گوهر خیراندیش و پرویز پرستویی
عکس گوهر خیراندیش و پسرش امید در آمریکا

سال 1357 بعد از انقلاب در دانشگاه تهران قبول شد و با همسر و فرزندانش به تهران آمد و از آن موقع در تهران زندگی کردند. باید بگویم من و همسرم در شیراز تئاتر کار میکردیم و پس از آمدن به تهران، هنگام درس خواندن به کار تئاترم ادامه دادم چون کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بودم و پس از آمدن به تهران کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران شدم.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *