فیلم کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + حواشی

فیلم کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز با حواشی و جزئیات را و ماجرای برگزار نشدن مراسم چهلم از سوی خانواده مهسا امینی را در این صفحه بخوانید.

فیلم کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + حواشی

فیلم کامل مراسم چهلم مهسا امینی

امروز چهارشنبه 4 ابان برخی از اهالی سقز به مناسبت چهلمین روز از درگذشت این دختر  بر سر مزار حاضر شدند که برخی از انها شعارهایی سر میدادند.

بر خلاف اینکه رسانه های ضدانقلاب گفتند در قبرستان اجازه برگزاری مراسم داده نشده اما ویدیوها نشان میدهد که اینگونه نبوده و ماموری در این مراسم دیده نمیشود.

شبکه ایران اینترنشنال سعی در حاشیه سازی برای این مراسم داشت و سعی میکرد که نشان دهد جو در سقز امنیتی است و به مردم اجازه برپایی مراسم چهلم داده نمیشود اما در نهایت در ویدیوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی تعدادی افراد دیده میشوند که در قبرستان و مزار مها امینی حضور دارند.

برخی از رسانه ها مدعی بودند که علی دایی و وریا غفوری به سقز رفته و در مراسم چهلم حضور داشتند در حالی که خانواده مهسا امینی مراسم چهلم برگزار نکرده و علی دایی حضورش در سقز را تکذیب کرد.

فیلم کامل مراسم چهلم مهسا امینی در سقز + حواشی

برخلاف آنچه در فضای مجازی انعکاس یافته، در حال حاضر تمامی راه‌ های منتهی به شهر سقز برای رفت و آمد مردم باز است و و برخی دیگر از مردم شهرهای اطراف در این مراسم حضور یافتند.

گفتنی است تاکنون اختلالی در اینترنت این شهر وجود ندارد و حرکت مردم به سمت مزار مهسا امینی بدون اینکه درگیری و تنشی بین آنها و نیروهای انتظامی حاضر در معابر شهر رخ دهد با آرامش انجام شد. هیچ گونه اختلالی در مسیر حرکت مردم به سمت آرامستان مشاهده نمی‌شود.

خانواده مرحومه مهسا امینی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌اند: با توجه به شرایط و جهت پیشگیری از هر گونه مسأله ناگوار، در روز چهلم ژینای عزیزمان مراسمی نخواهیم داشت.

خانواده مرحومه مهسا امینی همچنین در این اطلاعیه از تمام کسانی که در این مدت با تمام توان در کنارشان بوده اند قدردانی و با تمام کسانی که در این روزها هزینه‌ای متحمل شده‌اند اعلام تسلیت و همدردی کرده‌اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. ایران بزرگ ۶۱۱۵

    واقعیت این هست که اهل تسنن چهله وسال وووندارند این رسوم ندارنداین رسوم مختص شیعیان هست که چهله امام حسین ع اربعین ووودارند اهل تسنن دربندرعباس لارستان مراسم چهله ندارد!!!!!

  2. تو که راست میگی!!! لامصب از اول تا اخر جز دروغ چیزی نگفتی که.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *