ماجرای مرجان هزاویان کارمند دفتر ریاست جمهوری حسن روحانی چیست

مرجان حزاویان کیست بیوگرافی و الان کجاست خبری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و حواشی را به وجود اورده است.

رسانه های ضد انقلابی بعد از فروکش کردن اغتشاشات سعی دارند با خبرسازی در فضای مجازی جنجال به راه بیاندازند.

مرجان حزاویان کیست بیوگرافی و الان کجاست

مرجان حزاویان کیست

خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی دیده شدن خانمی به نام مرجان حزاویان که ادعا میشود او کارمند دفتر ریاست جمهوری (سابق) است خبری که منبعی ندارد و صرفا در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

رسانه های بیگانه مدتیست که در فضای مجازی سعی در شایعه پراکنی و حاشیه سازی را دارند و با پخش تصاویر و اخبار مختلف تلاش دارد که اخبار منفی منتشر کند.

چندی پیش دولت فدرال کانادا رسماً ورود مقامات بلندپایه ایرانی به کانادا را ممنوع کرده است، اما این بار با طرح جدیدی که به ماموران مرزی اجازه می دهد هرگونه دسترسی خارجی به این کشور را مسدود کنند.

وزرای کابینه کانادا روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری مجازی تایید کردند که این اقدام بر اساس قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان این کشور که یک ماه پیش وعده داده شده بود، اکنون اجرایی شده است.

وزرای کابینه تایید کردند که این طرح به مقامات کانادایی اجازه می دهد تا درباره مقامات ایرانی که قبلا در کانادا بوده اند تحقیق کنند.

مارکو مندیپیچینو، وزیر ایمنی عمومی کانادا گفت که این اقدام به معنای ممنوعیت دائمی مقامات دولتی ایران از ورود به کانادا است.

به گفته وزرای کابینه کانادا، این ممنوعیت تنها شامل مقامات سپاه پاسداران ایران نمی شود، بلکه وزرا، سفرا، مقامات قضایی و سایر مقامات را نیز شامل می شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. دمشون گرم مگه اون کشورها کاری کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *