فیلم و ماجرای مرگ دروازه بان فوتبال با حمله سگ های ولگرد در جویبار

فیلم و ماجرای مرگ دروازه بان ایرانی در پی حمله سگ های ولگرد در جویبار را در ادامه بخوانید.

فیلم و ماجرای مرگ دروازه بان ایرانی با حمله سگ های ولگرد در جویبار

مرگ دروازه بان ایرانی با حمله سگ های ولگرد

روز گذشته در شهرستان جویبار اتفاق دلخراش دیگری توسط سگهای ولگرد افتاده و متاسفانه یکی از اهالی روستای زرین کلایه شهرستان جویبار بر اثر گاز گرفتگی سگ های ولگرد به بیماری هاری مبتلا شده و جان خود را از دست داده است .

گفته می‌شود که او فوتبالیست بود به در پست دروازه بانی فعالیت می کرده است.

این دومین بار است در ۶ ماه اخیر که یکی از اهالی شهرستان جایگاه بر اثر گاز گرفتگی سگ های ولگرد از جانش را از دست می دهد .

به گفته رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار تلاش زیادی برای مداوای این جوان صورت گرفته اما متاسفانه بیماری او به شدت اوت کرده و جانش را از دست داد .

در سال‌های اخیر سگهای ولگرد در کشورمان افزایش یافته اند و متاسفانه برخی از مردم با غذا دادن به آنها به گسترش جمعیت آنها افزوده است سگ های ولگرد باعث میشوند که بسیاری از حیوانات وحشی نیز مورد حمله آنها قرار بگیرند و برخی از گونه‌های کمیاب حیوانات نیز از بین بروند تا بحال شهرداری‌های شهرهای مختلف کشورمان تدابیر  زیادی را برای از بین بردن و جمع آوری سگ های ولگرد اندیشیدن اما متاسفانه با مقاومت مردم روبرو می شوند که کار را برای آنها سخت کرده است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا