ماجرای مرگ میلاد بهمن زاده (محکوم به اعدام) در زندان تبریز

ماجرای مرگ میلاد بهمن زاده (محکوم به اعدام) در زندان تبریز

میلاد بهمن زاده متهم محکوم به اعدام بوده که قبل از اجرای حکم در زندان فوت کرده است او به اتهام لواط به عنف به حکم اعدام محکوم شده بود که قبل از اعدام در زندان  فوت میکند.

ماجرای مرگ میلاد بهمن زاده

بابک محبوب علیلو درباره فوت شدن یک زندانی محکوم به اعدام در زندان تبریز گفت: نام این زندانی میلاد بهمن زاده بوده که در سال 1397 به اتهام تجاوز جنسی لواط دستگیر شده است.

ماجرای مرگ میلاد بهمن زاده (محکوم به اعدام) در زندان تبریز

وی افزود: متهم پس از رسیدگی و تشکیل جلسات توسط یکی از شعب دادگاه کیفری یک تبریز به اعدام محکوم شد که در نهایت پس از تایید در شعبه دیوان عالی کشور به اجرای احکام ارجاع شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: ساعت 16 و 30 دقیقه مورخ 10 اردیبهشت ماه سال جاری، متهم برای دریافت حکم از بند 11 به بند ویژه زندان تبریز منتقل شد که در ساعت 14.30. بامداد اول خردادماه امسال پس از ایجاد صداها و حرکات غیرمعمول متهم در بند ویژه زندان، بلافاصله پزشک و دستورکار زندان بر بالین وی حاضر شدند.

وی افزود: اقدامات اولیه درمانی در داخل زندان موثر نبود و متهم برای ادامه درمان به بیمارستان زندان منتقل شد.

محبوب علیلو گفت: متهم میلاد بهمن زاده فرزند احمد پس از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان زندان در ساعت 03:30 بامداد 10 خرداد 1402 بر اثر ایست قلبی فوت کرد.

بر اساس این گزارش، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جسد متوفی برای بررسی دقیق و کارشناسی علت مرگ به پزشکی قانونی تبریز منتقل شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *