مریم رجوی درگذشت و علت مرگ مریم رجوی رهبر منافقین مجاهدین خلق

مریم رجوی درگذشت و علت مرگ مریم رجوی بر اثر کرونا

مریم رجوی درگذشت و علت مرگ مریم رجوی رهبر منافقین مجاهدین خلق را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مریم رجوی درگذشت

مریم رجوی درگذشت و علت مرگ مریم رجوی رهبر منافقین مجاهدین خلق

برخی حساب‌های کاربری توئیتر که منتسب به عناوین اصولگرا هستند در حال بازنشر خبر مرگ «مریم رجوی» سرکرده سازمان مجاهدین خلق ایران -منافقین- بر اثر ابتلا به بیماری کرونا هستند.

ظاهرا منبع اولیه این خبر «پایگاه خبری حامیان ولایت» است.

این پایگاه خبری نوشته است: «سازمان منافقین و نیروهایش خبر مرگ وی را از ترس توبه افراد درون سازمان و احتمال بازگشت آنان به ایران مخفی نگه داشته‌اند».

همچنین ببینید:

بیوگرافی کامل مریم رجوی و علت منافق شدن

مریم رجوی، با نام اصلی مریم قجر عضدانلو، متولد ۱۳۳۲ و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف است.
تا سال ۱۳۶۰ سازمان مجاهدین به صورت رسمی در ایران فعالیت می‌کردند اما پس عزل بنی صدر این سازمان به عنوان گروه اپوزیسیون ایران فعالیت کرد و در چند نقطه از جمله ساختمان نخست وزیری و حزب جمهوری اسلامی بمب‌گذاری کردند و از آن پس به مبارزه مسلحانه با حکومت ایران روی آوردند. مریم رجوی در سال ۱۳۵۹ از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران به عنوان یکی از کاندیدا‌های تهران معرفی شد و پس از ماجراهای دهه شصت، سال ۱۳۶۲ از ایران خارج شد و بعد از کردستان ایران ابتدا در آلمان و سپس در فرانسه به فعالیت خود ادامه داد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. لی لی لی لی… رفت به درک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *