مریم مومن عروس شد +عکس ازدواج مریم مومن بازیگر با بازیگر معروف

مریم مومن عروس شد +عکس ازدواج مریم مومن بازیگر با بازیگر معروف

مریم مومن عروس شد +عکس ازدواج مریم مومن بازیگر با بازیگر معروف که در فضای مجازی منتشر شده است.

مریم مومن عروس شد

مریم مومن بازیگر کشورمان با انتشار تصویری از خود با لباس عروس جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت و هوادارانش را غافلگیر کرد درباره اینکه این عکس مربوط به عروسی او بوده و یا پشت صحنه کار جدیدش است مشخص نیست.

مریم مومن عروس شد +عکس ازدواج مریم مومن بازیگر با بازیگر معروف

مریم مومن از بازیگران کشورمان بوده که با سریال بانوی عمارت وارد دنیای بازیگری شد و به شهرت رسید و در سریال جادوگر موفق شد گام مهمی را در عرصه بازیگری بردارد.

مریم مومن متولد 1377 در تهران به دنیا آمده است . میزان تحصیلات وی : دانشجوی رشته بازیگری است، او فعالیت خودرا از تئاتر شروع کرده و حالا به عنوان بازیگر وارد تلویزیون شده است، وی از جمله چهره هاي‌‌ جدید محبوب بازیگری می باشد که در سریال بانوی عمارت بسیار درخشید.

مریم مومن تک فرزند خانواده اش است و پدر و مادرش مخالف بازیگر شدنش بودند. اما در نهایت به حمایت خاله اش توانست وارد این حرفه شود. اولین کار حرفه ای مریم مومن سریال بانوی عمارت بود که عزیزالله حمید نژاد در مدت یک سال فیلمبرداری این سریال اجازه نداد هیچ عکسی از او منتشر شود.

مریم مومن عروس شد +عکس ازدواج مریم مومن بازیگر با بازیگر معروف

از وضعیت ازدواج و همسر مریم مومن اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما خودش رسماً تایید کرده است که در یک رابطه عاشقانه قرار دارد و دلش برای شخصی که نام او با (س) شروع می‌شود قنج می رود!

سریال بانوی عمارت قرار است در دو فصل ساخته شود اما عوامل سریال منتظر تا میزان رضایت مخاطبان رو بدست بیاورند و اگر اقبال خوبی بود فصل دوم آن را شروع کنند؛ در فصل دوم این سریال نیز بازیگران فعلی حضور خواهند داشت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *