مستند لات های مجازی سرجوخه +فیلم جاسوسان واقعی سریال سرجوخه

مستند لات های مجازی سرجوخه +فیلم جاسوسان واقعی سریال سرجوخه

انتشار 14 آذر 1400 – Study time 3 minutes

مستند لات های مجازی جاسوسان واقعی سریال سرجوخه را ببینید همراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مستند لات های مجازی سرجوخه +فیلم جاسوسان واقعی سریال سرجوخه

مستند لات های مجازی جاسوسان واقعی

سریال سرجوخه سریال امنیتی و سیاسی به موضوع اجیر شدن اراذل و اوباش توسط رژیم صهیونیستی برای ایجاد مزاحمت و شکنجه نخبه ها و دانشمندان کشورمان می پردازد مستند اصلی این سریال تلویزیونی چند روز پیش از تلویزیون بر روی آنتن رفت.

غلامرضا کاراکتر اصلی این سریال که نقش یک اوباش را بازی می کرد توسط رژیم صهیونیستی اجیر شده بود تا نخبه های کشورمان را مورد ضرب و شتم قرار داده و یا به اموال آنها آسیب برساند.

اما روز گذشته مستند لات مجازی پخش شد که در آن اراذل و اوباش های واقعی که توسط رژیم صهیونیستی استخدام شده بودند تا به آزار و اذیت نخبه ها و خانواده‌های آنها بپردازند مصاحبه انجام شد و اعترافات عجیب و غریبی کردند.

آنها می‌گفتند که افراد ناشناس که در اینستاگرام به ما پیام میدادند دعوت شدیم که تعدادی از افراد را که گفته می‌شد خورده حسابهای شخصی دارند در ازای مبلغ بسیار زیادی مورد آزار و اذیت قرار بدهیم که بعد از مدتی توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدیم و مشخص شد که این افراد ناشناس اعضای موسی رژیم صهیونیستی می باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *