مسدود سازی تلگرام توسط شرکت ارتباطات و اینترنت

دستورمسدود سازی تلگرام صادر شد

مسدود سازی تلگرام توسط شرکت ارتباطات و اینترنت و دستور مسدودسازی تلگرام صادر شد و خبرهای مهم در این باره را در ادامه در مجله شبونه بخوانید.

مسدود سازی تلگرام توسط شرکت ارتباطات و اینترنت

خبر مهمی که اعلام شد حکایت از مسدود سازی تلگرام می باشد.

مسدود سازی تلگرام توسط شرکت ارتباطات و اینترنت
این خبر توسط بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران اطلاع رسانی شد که گقت :
تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور و خدمات اینترنتی و شرکت های ارائه دهنده تلگرام خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور‌های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت وظیفه دارند که از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۰ نسبت به مسدود سازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام  کنند.

 

دستور غیر فعال کردن تلگرام

این اعمال مسدود سازی باید به گونه ای اجرا شود که محتوای تلگرام و این شبکه اجتماعی با هیچ نرم افزاری اعم از فیلترشکن ها و انواع آن و نظایر آن در کشور قابل دسترس نباشد.

حکم تخلف از دستور غیر فعال کردن تلگرام

تخلف از اجرای این دستور مستوجب تعقیب کیفری بوده و شرکت و یا ارائه دهنده اینترنت تعقیب کیفری قرار می گیرد.

خبر فیلتر تلگرام و تکذیب خبر

طی ماه گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره تلگرام و فیلتر کردن آن در رسانه و خبرگزاری ها منتشر شد که بارها تکذیب و تایید شد ودر نهایت هعلام شد که شبکه اجتماعی فیتلر نخواهد شد.

اما با خبر جدیدی که بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه تهران اعلام کرده است صحت از دسترس خارج کردن این اپلیکیشن مهم و ر طرفدار صحت داشته و دستور آن به همه نهادها و شرکت های خصوص و دولتی اعلام شده است.

حتی برای ارائه دهندگان اینترنت که از این دستور سر پیچی کنند تعقیب قضایی در نظر گرفته شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *