ماجرای کامل مسمومیت دانشجویان دختر خوابگاه دختران یاس چیست؟

ماجرای کامل مسمومیت دانشجویان دختر خوابگاه یاس ارومیه چیست؟

جزئیات مسمومیت دانشجویان دختر خوابگاه یاس ارومیه

تعدادی از دانشجویان دختر در خوابگاه یاس در خیابان البرز شهر ارومیه مدعی شده اند که ساعت 1 بامداد دو بار بوی نامطبوع و مشکوکی را استشمام کرده که باعث شده احساس سرگیجه داشته باشند.

در این خوابگاه 450 دانشجو مستقر هستند که 29 نفر انها به بیمارستان منتقل شدند که اتفاق بدی برایشان رخ ندهد.

ماجرای کامل مسمومیت دانشجویان دختر خوابگاه دختران یاس چیست؟

به گفته رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی که در سری دوم مسمومیت خود را به خوابگاه رسانده بود، به زعم خود بوی گاز تلخ استشمام کرده و خود نیز حالت تهوع و سرگیجه داشته است.

همچنین ببینید:

فیلم جدید و ماجرای مسمومیت دانشجویان دختر خوابگاه بروجرد

فیلم / ماجرای مسمومیت دانش آموزان مدرسه خیام پردیس تهران

29 دانشجوی خوابگاه دخترانه ارومیه به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برخی دانشجویان دختر خوابگاه دختران یاس دانشگاه فنی و حرفه‌ای که در خیابان البرز ارومیه قرار دارد مدعی شدند ساعت ۰۰:۳۰ و ۱:۰۰ بامداد امروز به صورت متوالی در ۲ بار متفاوت بوی گاز نامعلوم استنشاق کرده‌اند.

به گفته آنها، در این خوابگاه دخترانه ۴۵۰ دانشجو اسکان دارند که تعداد زیادی از آنان مسموم شده ولی تنها ۲۹ نفر از آنان در بیمارستان بستری شدند.

به گفته رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی که در سری دوم مسمومیت خود را به خوابگاه رسانده بود، به زعم خود بوی گاز تلخ استشمام کرده و خود نیز حالت تهوع و سرگیجه داشته است.

منبع خبرگزاری ایرنا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *