ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی چیست؟

ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی چیست؟

ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی چیست؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی چیست؟

ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی

مسعود کیمیایی و پسرش پولاد کیمیایی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون در بیانیه اعلام کردند که از جشنواره فیلم فجر که سی و نهمین دوره آن برگزار می شود انصراف دادند.

مسعود کیمیایی علت انصراف خود را حضور شهاب حسینی به عنوان داور این جشنواره اعلام کرده است.

ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی چیست؟

اما شاید برای شما جالب باشد که مشکل مسعود کیمیایی و پسرش با شهاب حسینی در چیست

ماجرا به سال ۱۳۹۸ و آبان ماه بر می گردد که مسعود کیمیایی از معترضان افزایش قیمت بنزین حمایت کرد و اعلام کرد که هنرپیشه ها برای تحریم جشنواره فیلم فجر شرکت نکنند. مسعود کیمیایی همچنین فیلم سینمایی اش به نام خون شد که برای جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود اعلان کرد که این فیلم را از جشنواره حذف خواهد کرد و نمی‌خواهد در جشنواره حضور پیدا کند و به عبارت دیگر خودش می‌خواهد جشنواره فیلم فجر را تحریم کند.

انصراف مسعود کیمیایی بازتاب گسترده‌ای داشت بعد از این اتفاق سجاد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم سینمایی خون شد (که مسعود کیمیایی کارگردانی آن را بر عهده داشت) اعلام کرد تصمیمی برای انصراف از جشنواره فجر ندارد و تهیه کننده مالک مادی یک فیلم سینمایی است و کارگردان می تواند برای آن تصمیم بگیرد در نهایت مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فیلم فجر خودداری کرد.

ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی چیست؟

بعد از این اتفاق شهاب حسینی که تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی شین را برعهده داشت و در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده بود در نشست خبری به شدت از تصمیم مسعود کیمیایی گلایه کرد و گفت مسعود کیمیایی روغن ریخته شده را نذر امامزاده کرده است و وقتی می‌دانسته فیلمش در جشنواره جوایزی دریافت می‌کند به نام تحریم از حضور در جشنواره انصراف داده است

ماجرای مشکل مسعود کیمیایی و پولاد کیمیایی با شهاب حسینی چیست؟

حالا بعد از گذشت دو سال که جشنواره فیلم فجر قرار است در سال ۱۴۰۰ برگزار شود شهاب حسینی به عنوان داور حضور پیدا کرده است و مسعود کیمیایی و پسرش به همین دلیل تصمیم گرفتم از جشنواره باز هم انصراف بدهند..

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. رافائل همتی

    تمام جوایز بازیگران و کارگردانان و عوامل سینما رو روی هم بگذارید ارزش نخ روبانی که برای تزئین اسکاری که شهاب حسینی دریافت کرد رو نداره،همینکه اقا شهاب حتی جوابشونو نداد نشان از بزرگ منشی و حرفه ای بودنشون میده اقایان کیمیایی در حد اقا شهاب نیستن تو هیچ زمینه ای هم به پای شهاب حسینی هم نمیرسند. واژه منافق خودش تنفرانگیزه وای به ادم منافق که جای خوددارد،اقای مسعود کیمیایی هم منافقی از جنس داریوش اقبالی،ابراهیم حامدی(ابی)،فائقه آتشین(گوگوش),پرویز صیادو…معلوم الحالانی که خودشون نمیدونن چرا زنده هستندو چرا بدنیا اومدن و چه میخواهند،زمان پهلوی بر ضد پادشاهی و حکومت پهلوی فعالیت میکردن که انقلاب بشه انقلاب شد اما معلوم الحالان منقلب نشدن و الان که نه شاهی هست نه پهلوی شدن ضد انقلاب و حامی پهلوی و هرکس که به وطنش خیانت کنه و خائن باشه پیششون عزیز شمارده میشه و حامی خائنین بوطن و خاک کشور هستن.اقای مسعود کیمیایی هم از همون جنسه و پسرش که اصلا عددو رقمی نیست که راجع بهش ادم تایپ کنه و انگشتاشو خسته کنه.مسعود کیمیایی هم مدیون هنرمندیه بهروز وثوقی ،پوری بنایی،ناصر ملک مطیعی،جمشید مشایخی،داریوش ارجمند و…هست که از خوش شانسیش حتی کمکش کردن و بدون دریافت هزینه تا فروش گیشه عوامل قیصر باهاش کار کردن و براهمین قیصر رو بهروز و پوری بنایی در اصل خلق کردن نه اقای کیمیایی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *