مصاحبه کامل مرتضی عقیلی با فریدون جیرانی درباره کارگری برای پیتر فالک

مصاحبه کامل مرتضی عقیلی با فریدون جیرانی درباره کارگری برای پیتر فالک

مصاحبه کامل مرتضی عقیلی با فریدون جیرانی درباره کارگری برای پیتر فالک

مصاحبه کامل مرتضی عقیلی با فریدون جیرانی درباره کارگری در آمریکا برای پیتر فالک همراه جزئیات را در این صفحه ببینید.

مصاحبه کامل مرتضی عقیلی با فریدون جیرانی

مرتضی عقیلی از بازیگران قدیمی و پیشکسوت سینمای ایران در جدیدترین مصاحبه خود با فریدون جیرانی از سختی هایی که در غربت کشیده پرده‌برداری کرد او می گوید من در خانه پیتر فالک یکی از بازیگران سرشناس آمریکایی کار میکردم و درباره یکی از فیلم هایش اظهار نظر کردم و او به شدت ناراحت شد و گفت تو کی هستی که درباره بازی من صحبت می کنی و من برای او تعریف کردم که من در کشور خودم ۷۰ فیلم سینمایی بازی کردم و بیش از ۳۰ فیلم سینمایی نقش اول بودم همچنین در کشور خودم جایزه معتبر سپاس را دریافت کرده‌ام و این صحبت های من باعث شد که بسیار متعجب شود و به من بگویید دیگر برای کار به خانه من نیاید را چرا که تو هم کار به آن صنف من هستی.

 

مرتضی عقیلی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۲۰ در تهران بوده و از سال ۱۳۴۱ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت حرفه ای داشته است بعد از انقلاب از ایران خارج شد و برای همیشه ممنوع التصویر گردید.

مرتضی عقیلی بعد از سالها فعالیت در عرصه بازیگری به دلیل ممنوع التصویر شدن از دنیای بازیگری فاصله گرفت در سال ۱۳۹۰ به ترکیه مهاجرت کرد و در شبکه تلویزیونی فارسی زبان به فعالیت پرداخت.

مرتضی عقیلی در دهه ۱۳۵۰ یکی از نمادهای آثار سینمایی عامه‌پسند معروف به فیلمفارسی بود. البته بازی او در چند فیلم مهم آن دهه نیز قابل توجه است. مرتضی عقیلی در کمتر از ۱۰ سال در بیش از ۶۰ فیلم سینمایی بازی کرد و چهار فیلم را هم کارگردانی کرد و در این مدت به اوج محبوبیت رسید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *