فیلم / مصدمان و تلفات چهارشنبه سوری 1401 مشهد و کرج و نازی آباد تهران و رشت
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2017-03-15 07:06:28Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

فیلم / مصدمان و تلفات چهارشنبه سوری 1401 مشهد و کرج و نازی آباد تهران و رشت

فیلم / مصدمان و تلفات چهارشنبه سوری 1401 مشهد و کرج و نازی آباد تهران و رشت

اخبار مصدومان و تلفات تهران و البرز ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه ، تبریز ، ارومیه ، پاکدشت ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد ، خوزستان ، اهواز ، آبادان را در این صفحه به آن میپردازیم.

مصدمان و تلفات چهارشنبه سوری 1401

چهارشنبه سوری در شهرهای مختلف کشورمان حوادث و تلفات زیادی را به همراه داشت از تبریز گرفته تا مشهد و شیراز و اصفهان و تهران و کرج بسیاری از کودکان و نوجوانان و جوانان با مصدومیت های بسیار شدید مواجه شدند مصدومیت هایی که برای برخی از افراد منجر به مرگ شد تا به حال ۲۷ نفر در سراسر کشور به دلیل آتش سوزی و انفجار جان خود را از دست داده اند که بیشترین سهم برای تهران و کرج بوده است.

نمونه ای از انفجار در چهارشنبه سوری نازی آباد تهران

۲۸۰ نفر مصدوم وجود داشته

متاسفانه هر ساله در چهارشنبه سوری مصدومان و تلفات بسیار زیادی وجود دارد آیین زیبا و قدیمی چهارشنبه سوری که با آواز و پریدن از روی آتش برگزار می شد حالا جای خود را به ‌بازی و مواد منفجره داده است اتفاقی که باعث می‌شود هر ساله چهارشنبه سوری کام بسیاری از مردم را تلخ کند و با عزا به استقبال عید نوروز بروند.

انفجارها در چهارشنبه سوری تهران و مشهد

در همین راستا؛ جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تشریح تمهیدات سازمان آتش‌نشانی تهران برای چهارشنبه پایانی سال گفت: هم‌زمان با روز چهارشنبه سوری اوج فعالیت و پیک کاری آتش‌نشانان است و بسیاری از شهروندان در این شب به سطح معابر و خیابان‌ها می‌آیند. سازمان آتش‌نشانی تهران در راستای وظایف خود تمام تلاش و توان خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند کمک کند که این شب با حداقل حوادث و خسارت‌ها و با حداقل تلفات و مصدومیت‌ها برگزار شود و این موضوع نیازمند همکاری و مشارکت شهروندان است.

همچنین ببینید:

فیلم کامل انفجار و ترکیدن نارنجک در دست پسر جوان در چهارشنبه سوری

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: ۱۳۴ ایستگاه آتش‌نشانی مانند همیشه در سطح شهر تهران در آماده‌باش کامل هستند و آتش‌نشانان تهران در ۳۶۸ نقطه با استفاده از ۱۲۴ خودروی عملیاتی سنگین، ۱۶۳ دستگاه خودروی سبک و ۳۲ دستگاه موتورسیکلت مستقر خواهند شد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *