معجون الناز شاکردوست چندش و بدمزه (فیلم)

معجون الناز شاکردوست چندش و بدمزه (فیلم)

معجون الناز شاکردوست چندش و بدمزه (فیلم)

الناز شاکردوست در اینستاگرامش ویدیویی از نحوه درست کردن یک معجون به اشتراک گذاشت که در نوع خود جالب بود!!

معجون الناز شاکردوست چندش و بدمزه (فیلم)

مخلوط کردن اسفناج ، آناناس ، سیب سبز ، زنجبیل و لیموترش حاصلش معجونی بوده که خانم الناز شاکردوست آن را معجون مورد علاقه خود میداند ک به گفته کاربران بسیار بدمزه و چندش اور است.

فیلم معجون الناز شاکردوست

گفتنیست که الناز شاکردوست از جمله بازیگرانی بوده که اهل حاشیه نبوده و سعی میکند همانند سایر سلبریتی ها در مسائل مختلف سیاسی و اقتصادی اظهار و نظر نکند و برای همین منظور سالهاست که در سینما فعالیت دارد و تا به حال نشنیده ایم که او ممنوع الکار و یا ممنوع التصویر شده باشد.

این بازیگر اوقات فراغت خود را بیشتر به همراه خواهرش در کشورهای اروپایی میگذارند.

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران ، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

الناز در دوران دبستان عاشق بازیگری شد. وی از دوران کودکی عاشق بازی کردن و نواختن پیانو بوده به طوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند،با اینکه در خانواده او هیچ پیش زمینه هنری وجود ندارد ولی او علاقه فراوانی به موسیقی دارد.

او زمانی کـه تنها ۳۰ سال داشت سابقه نقش‌آفرینی در ۳۴ فیلم سینمایی را یدک میکشید. با وجود تحول در سبک و سیاق سینمای کشور ایران و ظهور ستاره‌هاي جدید الناز شاکردوست هنوز طرفداران خودرا دارد. البته مدتی اسـت کم‌کارتر یا بهتر اسـت بگوییم گزیدهکار شده اسـت. سینمادوستان حتما نقش‌آفرینی الناز شاکردوست در آثاری هم چون «گل یخ»، «عروس فراری»، «بی‌وفا» و … رابه یاد دارند.

الناز شاکردوست در سال 97 برای بازی در فیلم شبی که کاه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت نماید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *