معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024

سریال‌های کره‌ای در کشور ایران طرفداران بسیاری دارد و اخبار خوب برای هواداران اینکه در سال ۱۴۰۳ خیلی از هنرمندان برتر کره با محبوب ترین سریال‌های کره‌ای به دنیای کیدراما برمی‌گردند.

در سال ۲۰۲۳ سریالهایی همچون:

بدترین شیطان، عزیزترینم، دکتر رمانتیک ۳ و مادر بد از قبیل بهترین سریال‌های کره‌ای با هواداران زیادی بوده‌اند و اکنون در سال جدید شاهد مجموعه‌های جذاب و تازه‌ای خواهیم بود که طرفداران را سرگرم می‌کند، ولی بهترین سریال‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۴ کدام می‌باشد؟

در سال ۱۴۰۳ دوست داریم که در لیست بهترین سریال‌های کره‌ای عناوین جذاب و خوبی را ببینیم. از فصل سوم سریال خانه شیرین تا سریال‌های تازه با هنرمندانی از جمله : پارک مین یونگ و یا لی مین هو.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

با شوهرم ازدواج کن

  • تاریخ پخش: 1 ژانویه 2024
  • ژانر: عاشقانه، انتقامی
  • کارگردان: پارک وون گوک
  • بازیگران: پارک مین یونگ، نا این وو، لی یی کیونگ، سونگ ها یون

این سریال تازه با ایفای بازیگرانی چون پارک مین یونگ ونا ایم وو یک درام انتقام جویی برگرفته از یک داستان اینترنتی با همین اسم به نویسندگی سونگ سو جاک می‌باشد. قصه این مجموعه در مورد جی وون با حضور پارک مین یونگ می‌باشد، که با مین هوان با حضور لی یی کیونگ ازدواج نموده است.

همسر وی شخصی بسیار خوب می‌باشد که به غیر از فعالیت در خارج از خانه همه‌ی فعالیت‌ها را بر عهده دارد، ولی وی که شوهرش را در حین خیانت به خود با بهترین دوست خود، سو مین با حضور سونگ ها یون مشاهده می‌کنید.

در دعوای بسیار شدید جی وون می‌میرد و خودش را ۱۰ سال قبل در اوضاعی مشاهده می‌کند که هنوز با مین هوان قرار می‌گذاشت. جی وون این مرتبه ولی قصد می‌کند همه چیز را تغییر دهد و اجازه ندهد داستان به آن صورت جلو برود.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

آهنگ عاشقانه خیالی (Love Song for Illusion)

  • تاریخ پخش: 1 ژانویه 2024
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • کارگردان: لی جونگ سوب
  • بازیگران: پارک جی هون، هونگ یه جی، جی وو

این سریال در مضمون عاشقانه و درام ساخته لی جونگ سوب با ایفای هنرمندانی همچون :پارک جی هون، هونگ یه جی، جی وو یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۴ است.

مجموعه آهنگ عاشقانه خیالی یک سریال کره ای می‌باشد که برای پخش در ایام اول سال ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

موضوع این سریال در مورد ولیعهد ساجو هیون با حضور پارک جی هون می‌باشد که دو شخصیت گوناگون دارد.

با مخفی کردن هویت خود به عنوان طراح مد برای یک فروشگاه فعالیت می‌کند و نمی‌تواند از یک خاطره غمناکی که پدر ستمگر وی برایش در بچگی باقی گذاشته، رهایی پیدا کند.

دیگر نقش وی آک هی می‌باشد، که مرد بسیار جذاب با توان توجه هر فردی را به خود جلب می‌نماید،ولی یک مشکلی دارد اینکه نفرین شده است وخیلی زود هر فردی با لمس کردن او درد شدیدی را احساس می‌کند. این دو با یکدیگر یک قرار می‌بندند بر اساس اینکه بدن مشترکشان را به مدت سه روز در وقت مشخصی به اشتراک بگذارند.

همزمان یک دختر که همه ی خانواده وی با اتهامات واهی محکوم به اعدام شدن برای انتقام جویی راهی قصر می‌شود، ولی اوضاع جور دیگر می‌شود که به ناگه صیغه جوهیون می‌شود.
این سریال کره‌ای تازه در سال ٢٠٢۴ را حتماً مشاهده نمایید.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

پادشاه مسحور (Sejak) بهترین سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش: 21 ژانویه 2024
  • ژانر: تاریخی، عاشقانه
  • کارگردان: جو نام گوک
  • بازیگران: جو جونگ سوک، شین سه کیونگ، لی شین یونگ

این سریال در مضمون تاریخی، عاشقانه است که توسط جو نام گوک کارگردانی شده است.

یکی از بهترین سریال‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۴ seiak می‌باشد که با اسم پادشاه مسحور مطرح می‌شود.
موضوع این سریال در مورد یک پادشاه با ایفای جو جونگ سوک می‌باشد.

پادشاهی را در داستان یک بحران سیاسی داخلی و در یک اوضاع به تصویر می‌کشد، که بایستی برای حفظ تاج و تخت مبارزه کند. همزمان یک قاتل مخوف برای کشتن پادشاه خود را به پادشاه نزدیک می‌کند.
وی با کانگ هی سو با ایفای شین سه کیونگ آشنایی پیدا می‌کند.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

پولدار برابر پلیس سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش: 26 ژانویه 2024
  • ژانر: معمایی، عاشقانه، درام
  • کارگردان: کیم جائه هونگ
  • بازیگران: آن بو هیون، پارک جی هیون، کانگ سانگ جون

سریال پولدار در برابر پلیس با حضور آن بو هیون و پارک جی هیون یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۴ است. این دو بازیگر قبل از این در سریال سلول‌های یومی در کنار هم به ایفای نقش پرداخته‌اند و اکنون مجدداً در یک سریال در ژانر درام _معمایی در کنار هم بازی می‌کنند.

موضوع این سریال در مورد جین یی سو با حضور آن بو هیون می‌باشد که در زندگی اش هیچ چیز کم ندارد و یک پسر خیلی مغرور به حساب می‌آید که در یک خانواده پولدار با قاشق طلا متولد شده است و هیچ وقت از دیگران کمک نخواسته و به خاطر همین شخصی مغرور می‌باشد. در همین اوضاع به ناگه جین درگیر وضعیت تازه‌ای در زندگی می‌شود که شرایطش را متحول می‌کند.

وی به تیم تحقیق‌های خشونت آمیز در ایستگاه پلیس کارگاه ملحق می‌شود. در اینجا فعالیت وی و همکاران او بازداشت سارقین ماهر می‌باشد و یی سو قصد می‌کند از قدرت، ثروت و ارتباطات فردی که در بر دارد برای مقابله با جنایتکارانی که به واسطه مقامات پشتیبانی می‌شوند بهره ببرد.

مشکلی که وجود دارد اینکه یی سو در تیم کارآگاه لی کانگ هیون با ایفای پارک جی هیون فعالیت دارد که با همه تعهدی که به فعالیت خود دارد، یی سو را جدی نمی‌گیرد و بودن او در این تیم را بی‌ارزش می‌داند.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

دکتر اسلامپ (Doctor Slump)

  • تاریخ پخش: 27 ژانویه 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، پزشکی
  • کارگردان: اوه هیون جونگ
  • بازیگران: پارک شین هه، پارک هیونگ شیک، یون پارک

سریال دکتر اسلامپ یکی از سریال های پر مخاطبی است که بسیاری به انتظار پخش آن نشسته اند.
قصه این مجموعه در مورد هانول با حضور پارک شین هه می‌باشد که در مجموعه شخصیت یک متخصص بیهوشی را بر عهده دارد.

این نقش در بچگی و سنین نوجوانی به دلیل هوش بالایی که داشته در واقع به واسطه سایرین یک نابغه مطرح می‌شده و همین موضوع هم برای ادامه تحصیل و پزشک شدن وی تاثیر بسزایی داشته، ولی وی از زندگی که اکنون دارد و اینکه تمامی وقتش را صرف فعالیت و تحصیل کرده و هیچ استراحت و تفریحی ندارد بسیار ناراحت است.

روزی وی می‌فهمد که به هیچ عنوان این زندگی را دوست ندارد و قصد می‌کند یک تغییراتی در آن به وجود آورد، به خاطر همین در یکی از بدترین لحظه‌های زندگی با جونگ وو، با حضور پارک هیونگ شیک روبرو می‌شود. رقیبی همیشگی که در دوران تحصیلش بوده.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

سریال هونگ رانگ بهترین سریال های کره ای

  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: هیجان انگیز، تاریخی، عاشقانه
  • کارگردان: کیم هونگ سون
  • بازیگران: لی جه ووک، جو بو آه، جونگ گا رام، کیم جه ووک

سریال هونگ رانگ یک مجموعه تازه کره‌ای می‌باشد، که موضوع آن در مورد یک خانواده پولدار در آخر سلسله چوسون می‌باشد. این خانواده از طریقه تجارت هنر موفق شده‌اند ثروت بسیاری برای خود به دست آورند و داستان‌های مجموعه هم در رابطه با یک پسر ۸ ساله است که به ناگه غیب می‌شود و هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد برمی‌گردد. اکنون خواهر ناتنی وی در پی یافتن حقیقت می‌باشد.

در این سریال محبوب‌ کره‌ای ۲۰۲۴ مشاهده می‌کنیم که جه یی با حضور لی جه ووک و هنگ رانگ با ایفای جو بو آه از بچگی دوستان صمیمی بوده‌اند و از یکدیگر مواظبت می‌کردند.گ که به ناگه در سن ۸ سالگی ناپدید می‌شود و خواهر ناتنی خود به نام جه یی که هیچ وقت از پیدا کردن او دست بردار نیست و سعی می‌کند که او را بازگرداند.

مادر قصه هم نقشی به اسم یون یی ایفای اوم جی وون بر عهده دارد، که یکی از قدرتمندترین و مغرورترین نقش‌های انجمن بازرگانان می‌باشد و از دوران غیب شدن پسر خود ایام بسیار دشواری را سپری می‌کند.

این همه‌ی قصه نیست و ۱۲ سال بعد هونگ رانگ که اکنون یک شخص ۲۰ ساله در یک اوضاعی مجدداً یافت می‌شود که هیچ خاطره‌ای از بچگی و هنگام غیب شدنش در خاطرش نیست به غیر از این هونگ رانگ در واقع یک راز را از سایرین مخفی می‌کند و در حالی که جه یی به هویت واقعی اش شک می‌نماید، به وی علاقه پیدا می‌کند.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

خانه شیرین: فصل 3 (Sweet Home: Season 3)

  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ترسناک، درام
  • کارگردان: لی اون بوک
  • بازیگران: سونگ کانگ، لی جین ووک، لی شی یونگ، گو مین شی

این سریال کره‌ای در حال پخش که موضوع آن دنباله فصل دوم است ، ولی در فصل دوم محبوب‌ترین سریال کره‌ای ۲۰۲۴ مشاهده کردیم، که فرزند یی کیونگ با حضور لی شی یونگ توان بدل کردن آدم‌ها به هیولا را دارد. در همین حال سانگ ووک با حضور لی جین ووک در یک بیمارستان پنهان شده و در حال انجام آزمایشاتی برای طراحی هیولاهای قدرتمند می‌باشد و از سویی لی اون سو با ایفای گو مین شی در تلاش است که برادر خود را پیدا کند.

ولی در فصل ۳ چه ماجراهایی برای نقشهای شاخصی این سریال به وجود می‌آید؟ آیا چا هیون سو با ایفای سونگ کانگ تنها امید انسان برای درمان ویروس خطرناک مطرح نشده، می‌باشد؟

فصل سوم این سریال که از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ می‌باشد را حتماً مشاهده نمایید.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

اگرچه یک قهرمان نیستم (Although I Am Not a Hero)

  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: اکشن، عاشقانه، فانتزی
  • کارگردان: جو هیون تاک
  • بازیگران: جانگ کی یونگ، چون وو هی، گو دو شیم، پارک سو یی

میتوان گفت یکی از محبوب‌ترین مجموعه های کره ای سریال اگر چه یک قهرمان نیستم به حساب می‌آید.

این مجموعه در رابطه با بوک گی جو با ایفای جانگ کی یونگ و خانواده وی را به تصویر کشیده‌اند که تمامی قدرت‌های ماورایی طبیعی در بر دارند.

گی جو می‌تواند به گذشته سفر نماید، ولی قدرتش تنها سفر به زمان‌های شاد گذشته می‌باشد و وی نمی‌تواند برای مثال گذشته را عوض کند. در پایان تنها می‌تواند بسیار لحظه‌های شاد گذشته را زندگی نماید. همین موضوع کم کم باعث می‌شود تا وی به بیماری افسردگی دچار شود و مواردی شبیه به آن قدرت‌ شان را از دست می‌دهند.

در همین اوضاع دو داهه با ایفای چون وو هی با بوک گی جو و خانواده وی درگیری به وجود می‌آورد و این آغازی برای تغییرات بزرگ در زندگی این خانواده خواهد شد.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

همه چیز حقیقت می‌یابد (Everything Will Come True)

  • تاریخ پخش: در طول سال 2024
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی
  • کارگردان: لی بیونگ هون
  • بازیگران: کیم وو بین، سوزی، آن ایون جین

این سریال در مضمون عاشقانه_ کمدی و فانتزی می‌باشد، که توسط لی بیونگ هون کارگردانی شده است.
در این سریال کره‌ای مجدداً شاهد روبرو شدن بازیگرانی چون ووبین و سوزی می‌باشیم.

قصه این مجموعه در مورد یک جن که بسیار احساساتی است با حضور کیم وو بین

می‌باشد که با گا یونگ با حضور بایه سوزی روبرو می‌شود.
جن هنگامی که از چراغ جدا می‌شود سه آرزوی وی را برآورده می‌نماید.
با این حال گا یونگ می‌فهمد این نکته نیست که برآورده شدن آرزوهای او می‌تواند برایش شانس داشته باشد یا مجازات گناهان وی شود.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

ازدواج ممنوعه (Wedding Impossible)

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، درام
  • کارگردان: کون یانگ ایل
  • بازیگران: جئون جونگ سو، مون سانگ مین، کیم دو وان، بائه یون کیونگ

سریال ازدواج ممنوعه دیگر سریال کره‌ای در سال ۲۰۲۴ می‌باشد، که موضوع آن در مورد یک ازدواج دروغین می‌باشد. زمانی که وراث ثروتمند خانواده به اسم کو چان یول با حضور کیم دو وان با اینکه همجنسگرا می‌باشد یک درخواست جعلی ازدواج به یکی از هنرمندان نه چندان شناخته شده به اسم او دا جونگ با حضور جون جونگ سو ‌می کند، وی از این فرصت برای عوض کردن اوضاع زندگی اش بهره می‌برد.

این سریال با این وجود، با ورود برادر کوچکتر و جاه طلب خانواده به اسم کو جونگ یول با ایفای مون سانگ مین که تلاش می‌کند ثروت را برای خود نگاه دارد تا چیزی به برادرش نرسد، گوناگون می‌شود. حتماً این سریال را مشاهده نمایید.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

سریال از ستاره‌ها بپرس سریال های کره ای 2024

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: کمدی، عاشقانه، علمی تخیلی
  • کارگردان: پارک شین وو
  • بازیگران: لی مین هو، گونگ هیو جین، هان جی یون، اوه جونگ سه، کیم جی هون

این سریال بازیگرانی همچون : لی مین هو و گونگ هیو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

موضوع آن در مورد یک توریست فضایی پولدار و جهانگرد می‌باشد، که در ایستگاه فضایی با یک فضانورد روبرو می‌شود. این دو کم کم با یکدیگر آشنایی پیدا می‌کنند و به هم علاقمند می‌شوند.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

سریال شهر مجسمه‌ها

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: درام
  • کارگردان: کیم چانگ جو
  • بازیگران: جی چانگ ووک، دو کیونگ سو

ساخته کیم چانگ ووک و کیونگ سو است. این سریال در مورد شخصی می‌باشد که زندگی معمولی وی به ناگه به جهنم تبدیل می‌شود، ولی پشت همه این قضایا به ناگه یک فرد شرور از آب در می‌آید که زندگی اشخاص را خراب می‌کند.

می‌توان گفت محبوب‌ترین سریال کره‌ای ۲۰۲۴ سریال شهر مجسمه‌ها می‌باشد، که هنرمندان شاخصی ر آن حضور یافته‌اند.

معرفی بهترین سریال های کره ای 2024 که مو بر تن سیخ میکند

خوب انجامش دادی (You have done well)

  • تاریخ پخش:‌ در طول سال 2024
  • ژانر: عاشقانه
  • کارگردان: کیم وون سوک
  • بازیگران: پارک بو گوم، مون سو ری، پارک هه جون

سریال خوب انجامش دادی در ژانر عاشقانه است که توسط کیم وون سوک کارگردانی شده است.

این یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کره‌ای نتفلیکس در سال ۲۰۲۴ به حساب می‌آید، که در حال تولید است.

موضوع این مجموعه در مورد یک زندگی پرهیاهو دو شخص که در جزیره جوجو به دنیا آمده‌اند، می‌باشد که در دهه ۱۹۵۰ زندگی می‌کنند.

آه سون یک فرد جاه طلب و سرکش ولی مثبت اندیش می‌باشد و شخصیت مقابل وی، گوان شیک، شخصی سخت کوش، مبارزه‌گر و در واقع آرام می‌باشد.

آه سون اوضاع مالی بسیار ضعیفی دارد، ولی همواره به خود می‌رسد و خیلی درخشان می‌باشد. وی آرزو دارد که شاعر شود و البته نمی‌تواند به مدرسه برود، ولی شخصیت جسوری دارد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *