معرفی سریال افسانه هزار پایان

اسامی بازیگران سریال افسانه هزارپایان را به همراه بیوگرافی خلاصه داستان و زمان پخش این سریال در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال افسانه هزارپایان

سریال افسانه هزارپایان ساخته شهاب عباسی و حسن وارسته در سال ۹۶ در ژانر کمدی و تاریخی تهیه شد و توانست برای نخستین بار در بهمن ماه سال ۹۶ از شبکه نسیم و پنج سیما منتشر شود حالا قرار است فصل دوم این سریال به زودی از شبکه های تلویزیونی به روی آنتن می رود به همین مناسبت ما به خلاصه داستان زمان پخش دقیق آن و اسامی بازیگران خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران سریال هزارپایان + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده خانواده‌ای که به بهانه صحیح خرید جهیزیه راهی سفر می شود با حمله راهزنان به کاروان شان مسیر زندگیشان به طور کلی تغییر پیدا می‌کند در این سریال خانم نسرین مقانلو در نقش عمه گلاب و رضا توکلی در نقش عمو گرشا و مریم کاویانی در نقش ترمه مادر خانواده بازی می‌کند.

همچنین علی اوسیوند در نقش عطار و رامین ناصر نصیر حکیم افسانه هزار پایان می باشد ، با قراردادن دو نقش حسام بیگ و مراد بیگ توانسته این داستان به نوعی از روزگاران قدیم را به تصویر بکشد که نقش این دو را آقای ارژنگ امیرفضلی و رحیم نوروزی بازی می کند.

اسامی بازیگران و بیوگرافی

از بازیگران این سریال می توان به نسرین مقانلو ،رامین‌راستاد، رضا توکلی ،علی اوسیوند ،رامین ناصرنصیر، ارژنگ امیرفضلی رحیم نوروزی،مریم کاویانی، عزت الله مهرآوران ،بیوک میرزایی ،عزت‌الله رمضانی‌فر، تورج نصب، پروین قائم مقامی، امیر آتشانی سوزان عزیزی ،مرتضی رستمی، حامد تهرانی، سالار کریمخانی ،سارا والیانی ،فرشته ترابی و آناهیتا خسروی را نام برد.

بیشتر ببینید: معرفی سریال دخترم نرگس + بیوگرافی بازیگران 

عوامل سریال

تهیه کننده و کارگردان: شهاب عباسی، نویسنده: حسن وارسته، مجری طرح: مسعود انتظاری، مدیر تصویربرداری: حسن اسدی، تدوین: حامدحسینی، آهنگساز: حامد تهرانی، جلوه‌های ویژه: امیرسحرخیز ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فواد چاومه، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح چهره پردازی: بابک شعاعی، مدیر تولید: علی محمودی، مدیرتدارکات: بابک پیرهادی،عکاس: گالیااکبری ومشاوررسانه ای: آیدین نادری.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا