بیوگرافی همه بازیگران حلقه سبز + زمان پخش

معرفی سریال حلقه سبز

بازیگران سریال حلقه سبز را به همراه بیوگرافی اسامی  +خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

سریال حلقه سبز

سریال حلقه سبز ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا و محمد پیرهادی در سال ۸۵ در ژانر فراطبیعی و درام تهیه شد و برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان سال ۸۶ از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت و حالا قرار است بار دیگر این سریال پخش شود به همین مناسبت به معرفی بازیگران این سریال بیوگرافی و تصاویر جدید بازیگران و زمان پخش و خلاصه داستان خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران حلقه سبز + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده است که جوان معلولی که مرگ مغزی شده است در واقع داستان سفری جالب به اعماق معنا و مفهوم واقعی حیات است داستان این سریال در مورد جوانی می‌باشد که معلول است و دچار مرگ مغزی شده و پزشکان در صدد انتقال اعضای بدن او به فرد دیگر می باشد که با این کار مخالفت میکنه و به عالم دیگری سفر می‌کند که یک دانشجوی پزشکی به نام گلبهار با این روح ارتباط دارد و حسن را در قبال خواسته هایش کمک می کند.

معرفی بازیگران سریال

از بازیگران این سریال می‌توان به حمید فرخ نژاد، سیما تیرانداز، نسیم ادبی، محمد حاتمی، حمیرا‌ریاضی ،حسین افشار ،بهرام علیان ،فاطیما بهارمست، محمدعلی ساربان، شکرخداگودرزی، سیروان اسدنژاد نیز اشاره کرد.

بیشتر ببینید: معرفی سریال زمین گرم

اسامی بازیگران سریال حلقه سبز

پخش سریال

سریال خاطره انگیز قرار است هر شب راس ساعت ۲۴ از شبکه چهار سیما به روی آنتن ۹۰ همچنین علاقه مندان به این سریال می‌توانند تکرار آن را در روز بعد ساعت ۱۸ عصر مشاهده کنند.

عوامل

نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، تهیه کننده: محمد پیرهادی، موسیقی: کارن همایونفر، تدوین: مهدی حسینی وند، مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، صدابردار: اصغر آبگون.

اسامی بازیگران سریال حلقه سبز

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *