بیوگرافی همه بازیگران زمین گرم

بازیگران سریال زمین گرم +بیوگرافی و اسامی و داستان و پشت صحنه

بازیگران سریال زمین گرم به همراه اسامی و بیوگرافی + زمان پخش و خلاصه داستان را در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخونید.

سریال زمین گرم

سریال زمین گرم ساخته آقایان سعید نعمت اللهی و محمدرضا شفیعی در سال 98 در ژانر اجتماعی-مذهبی  ساخته شده است اما یا توجه به شیوع ویروس کرونا فیلم برداری قسمت های آخرین این سریال ناتمام مانده بود که حالا باخبر شدیم فلیم برداری این قیلم به اتمام رسیده است به همین مناسبت در ادامه به معرفی و اسامی بازیگران و زمان پخش خلاصه داستان می پردازیم.

بازیگران سریال زمین گرم | بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زمین گرم + زمان پخش

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده است که اشاره به ماجرای دو برادر می باشد که برادر بزرگتر آنها در آخرین لحظات عمر خود به سر میبرد که بعد از سالعا دوری بی خبری از هم  به سراغ برادر کوچک خود میرود تا وصیت خود را به او بگویید وصیتی که زندگی برادر کوچکتر را با چالش مواجه میکند.

بیشتر ببینید: بازیگر نقش علی یار در سریال زمین گرم کیست؟

معرفی بازیگران

از بازیگران این سریال میتوان به : مرجان شیرمحمدی ،  علیرضا خمسه ،اصغر همت ، نادر فلاح ، کامران تفتی ، دنیا مدنی ، علیرضا آرا ، مارال فرجاد ، شیوا ابراهیمی ،صادق برقعی ،نداعقیقی ،مرتضی درویش زاده ، مسعود شریف ،علیرضا اولیایی ، وحیدفعال

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم سنجرخان + زمان پخش

زمان پخش سریال

هنوز از زمان پخش این سریال 30 قسمتی خبری دردسترس نیست ،اما با لحنی متفاوت از سریال جراحت ، برادرجان ، می باشد.

زمان پخش سریال زمین گرم

عوامل سریال

عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سعید نعمت اله، مدیرتولید: آرش زینال خیری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فرزاد رحمانی، دستیار نویسنده: وحید فعال، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح صحنه: مرتضی پورحیدری، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، عکاس: سحر محراب، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

بازیگران سریال زمین گرم | بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زمین گرم + زمان پخش

بازیگر سریال «زمین گرم»: در محیط طلبگی زندگی کردم/ از تضاد بین علی‌یار و خودم خوشحالم

** شما چهره جدیدی هستید برای افرادی که سریال های تلویزیونی را دنبال می کنند. قبل از اینکه در سریال «زمین گرم» بازی کنید در تئاتر فعال بودید؟

-از سال ۸۲ فعالیت تئاتری ام را آغاز کردم و به هنرستان تئاتر رفتم و در رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شدم و در سال گذشته ۲۷۰ اجرای تئاتر داشتم و اجرای لانچر پنج یکی از مهمترین اجراهایم بود و به واسطه همان اجرا برای این سریال انتخاب شدم.

بازیگر نقش معصومه در سریال زمین گرم کیست؟

** آقای نعمت اله تئاتر شما را دیده بودند؟

-نمایش لانچر پنج اتفاق ویژه ای در تئاتر سال گذشته بود و مخاطبان بسیاری داشت. همان زمان که اجرای لانچر پنج روی صحنه بود یکی از دوستانم به نام مجید یوسفی که از بازیگران این تئاتر بود در مرحله اولیه انتخاب بازیگر نقش علی‌یار انتخاب شده بود و یک روز گفت از من خواستند تا چند نفر از بازیگران این تئاتر را برای تست بازی به دفتر تهیه کننده بفرستم. آن زمان حدود ۲۷۰ نفر برای نقش علی‌یار گزینش شده بودند. من هم به دفتر رفتم و تست دادم و بعد از اینکه متن را خواندم توسط آقای نعمت اله برای مرحله اولیه انتخاب شدم.

بازیگران سریال زمین گرم | بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زمین گرم

سعید نعمت‌ا… برادر حمید نعمت‌ا… فیلم‌ساز کارنامه‌دار و پُر افتخار سینمای ایران، در تلویزیون یک داستان‌گوی قهار است. او که از سال ۸۸ با سریال «رستگاران» سیروس مقدم پایش به تلویزیون باز شد در طول بیش از یک دهه در سیمای ملی داستان سریال‌های پُربیننده و پُرشماری را نوشته است. نعمت‌ا… در این سال‌ها به طور متوسط سالی یک سریال نوشته که از قضای روزگار کارگردان‌های صاحب سبکی هم آن‌ها را کارگردانی کرده‌اند. او که دیالوگ‌های سنگین و مغزدارش امضای نوشته‌هایش شده، امسال دست به چالشی بزرگ زده و در دوران کرونایی متنی نوشته که خودش هم آن را کارگردانی کرده است.

بازیگران سریال زمین گرم | بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال زمین گرم

«بعد از سال‌ها بی‌خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر اصلان (کامران تفتی) که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر علی‌یار (صادق برقعی) می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند و سرنوشتش را تغیر می‌دهد…» این خلاصه داستان زمین گرم است که این شب‌ها تنور تماشای آنتن شبکه سوم را که مدت‌ها بود، خاموش شده بود، دوباره روشن کرده است. نعمت‌ا… در این سریال هم باز به سراغ داستانی پُرکشش رفته و این‌بار قهرمان مذهبی خود «علی‌یار» را در جاذبه یک داستان جسورانه قرار داده است.
علی‌یار که یک پسر روستایی و مذهبی است برای عمل به وصیت برادرش و مراقبت از خانواده برادر، پا روی عشقش به دختر روحانی روستا می‌گذارد و با زن پیشین برادرش که یک بچه دارد ازدواج می‌کند. نویسنده با ترسیم این خط داستانی ساده و صد البته پُر چالش و بحث‌برانگیز اجتماعی، بنای یک درام پُر کشش را می‌ریزد. درامی که با دیالوگ‌های خوب و صد البته تعلیق‌های مداوم و غافل‌گیری، بیننده تلویزیونی را با خود همراه می‌کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *