بیوگرافی همه بازیگران سریال سنجر خان

معرفی سریال سنجرخان

بازیگران سریال  سنجرخان را به همراه اسامی بازیگران و بیوگرافی + خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال سنجرخان

سریال سنجرخان ساخته محمدحسین لطیفی در سال ۹۹ در ژانر تاریخی تهیه شد و قرار است برای نخستین بار در همین سال از شبکه نمایش خانگی به روی آنتن ۹۰ این سریال را آقای ضیاءالدین دری کارگردان سریال کیف انگلیسی قرار بود تهیه کند که متاسفانه چندی پیش دارفانی را وداع گفتند و این سریال با توجه به شیوع ویروس کرونا ساخت آن به تعویق افتاده بود با خبر شدیم دوباره ساخت این سریال از سرگرفته شده است به همین مناسبت به خلاصه داستان اسامی بازیگران و زمان پخش این سریال خواهیم پرداخت.

بیوگرافی همه بازیگران سریال سنجر خان

خلاصه داستان

به علت ناتمام ماندن این سریال هنوز از خلاصه داستان و موضوع این سریال خبری منتشر نشده است اما با توجه به نام فیلم سنجرخان نام وزیر مشهوری به سردار اکرم درزمان روسها در مناطق مختلف ایران از جمله کردستان را اشغال کرده بود ازتباط دارد که با آگاهی از عمق بحران و فشارهای زیادی که اشغالگران برای او به وجود آورده بودند توانست با فرستادن عریضه های  مختلف به حاکم سنندج مجوز جنگ را از آنها بگیرد.

متاسفانه حمایت از طرف آنها صورت نمیگیرد و در آغاز جنگ با انگلستان درگیر می‌شود و با شکست انگلستان با روس ها جنگ می کند که توسط مردم غیور روستای اطراف سنندج توانست یک نبرد را با روس ها انجام دهد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال خوب بد زشت + زمان بازپخش

معرفی بازیگران

زمان پخش سریال سنجرخان

کارگردان این سریال آقای محمدحسین لطیفی بیان داشت با توجه به ناتمام ماندن بخشی از این سریال هنوز از بازیگران این سریال اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما با توجه به موضوع سریال سعی می‌کنیم از بازیگران مطرح در این سریال استفاده کنیم.

که سعی کردیم در این پروژه از بازیگران مطرح استفاده کنیم که در همان استان های سنندج و کردستان ساکن بودند.

بازیگران فیلم سنجر خان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سودابه ، امیراحمدی

    لطفا از اسامی شاهنامه برای نقش منفی استفاده نکنین📚📚📚🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *